Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 5. august 2004, 15:41

Jeg har lige købt en stang Corsair XMS 512-4000, men den er ikke samme revision, som den stang XMS 512-4000 jeg har i forvejen. Gør det noget, at de ikke er samme revision, når de skal køre dual channle?

::EDIT::
Det er vigtigt at jeg finder ud af det, for hvis det ikke duer med dual channle, så skal de tilbage til forhandleren.. :rolleyes:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Bullfaegter" (05.08.2004, 15:50)

sunerasmussen

Gæst

2

torsdag, 5. august 2004, 15:53

Hej Du

Det skal allehelst være nøjagtig den samme RAM-blok. Hvis jeg var dig ville jeg bytte den. Du kan evt også prøve den af og se om det virker alligevel.

3

torsdag, 5. august 2004, 16:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af sunerasmussen
Hej Du

Det skal allehelst være nøjagtig den samme RAM-blok. Hvis jeg var dig ville jeg bytte den. Du kan evt også prøve den af og se om det virker alligevel.

Jeg kan ikke kommer til at prøve den, for så har jeg jo brudt emballagen.. Men modellerne er jo de samme, bortset fra revision nummerene.

4

torsdag, 5. august 2004, 17:17

Det kan give knas at det ikke er samme revision.
Der kan jo være brugt forskellige chips.

Se også mit svar her, på et næsten identisk spørgsmål.
http://tweak.dk/forum/thread.php?postid=297032#post297032

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.