Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 4. august 2004, 22:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af Palmen

Citeret

Oprindeligt indlæg af Ulrik
Nej, det har han ikke. Tillader mig lige at svare for noxon, da jeg har talt med ham tidligere i dag.

Oki.
Men et XT til 3500 er sgu ikke ringe :) Ville være rigtig fedt hvis de komme bestilles til det samme igen :D

Men er der ikke kommet nogle XT kort ud til forhandlerne overhovedt, eller hvor ligger problemet med leveringen af XT'erne?

- Lasse

Ja jeg syntes også det var billigt, så jeg bestilte. Mener det var d.17 i sidste mdr. så toldmodigheden er ved at være udløbet, og det gør det ikke bedre at der sidder et gf2mx100 i min com pt.

Men har bestilt her , og det kan fås til ca. 3700kr, men det er selvfølgelig ikke på lager :boxed:

*edit* Kiggede lige, det er sq en hel mdr siden jeg bestilte :baby:

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "noxon" (04.08.2004, 22:53)

22

onsdag, 4. august 2004, 23:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af noxon
Ja jeg syntes også det var billigt, så jeg bestilte. Mener det var d.17 i sidste mdr. så toldmodigheden er ved at være udløbet, og det gør det ikke bedre at der sidder et gf2mx100 i min com pt.

Men har bestilt her , og det kan fås til ca. 3700kr, men det er selvfølgelig ikke på lager :boxed:

*edit* Kiggede lige, det er sq en hel mdr siden jeg bestilte :baby:

Sidder også selv med et fx5200 - så ved hvordan du har det :/

Men okay, til 3700kr kan man næsten lige så godt ligge en 300kr mere, og så bestille det i en dansk shop.

- Lasse

A64 3000+ @ 2600MHz 1.6v | 2x 512 OCZ Rev2 PC3200 @ 270Mhz| Neo2 Pla| 2x 36GB Raptor diske | x800Pro @ XT Pl | RBX hoved på CPU - Dtek NB køler på NB - Dtek gfx køler - Silentstar HD køler - Thermochill 3b radi| CM Stacker kabinet

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.