41

fredag, 27. august 2004, 07:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans
Hvad install af Sata angår.
Hvis man putter den medfølgende cd i sit drev og booter comp. vil den boote fra drevet og automatisk lave en Sata driver diskette til brug for install af Windows.
Under install skal man huske at trykke på F6, for at fortælle, at man har en driverdisk til sin Sata controller.
Inden det, vil det nok være en god ide allerede at have sat Raid op ved at trykke på Ctrl + S ved boot.

Jeg skrotter mit Asrock mainboard snart.
Jeg kan ikke få den til at køre 200 MHz på mine ram, hverken med de gamle Elixir pc3200 eller de nye Kingston HyperX pc3500 og det er jeg ikke tilfreds med.
Mit mainboard ryger desuden til RMA, da onboard lan åbenbart har et problem. Får en "networkcable unplugged" i tide og utide.

Hvornår og hvordan får du "networkcable unplugged"?

Spiller i LAN lige nu, og har prøvet 1 gang at den har sagt "server shutdown i Far Cry".. Kan det være derfor eller er det bare ham der hostede spillet der fuckede op? Er der en måde at teste lan-porten på?

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

42

fredag, 27. august 2004, 08:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af Astrocity

Spiller i LAN lige nu, og har prøvet 1 gang at den har sagt "server shutdown i Far Cry".. Kan det være derfor eller er det bare ham der hostede spillet der fuckede op? Er der en måde at teste lan-porten på?

Network cable unplugged, er en lille besked, der kommer frem et par timer efter start af computeren. Når den kommer frem, ryger min internetforbindelse logisk nok. Den besked kommer den så med periodisk. Jeg har slået onboard lan fra og sat et pci netværkskort i. Siden jeg har gjort det, har jeg ikke set den irriterende fejl. Konklusion: Onboard lan er periodisk defekt. :rolleyes: Jeg kender ikke til nogen måde, at teste lan-porten på.

computerhesten

Gæst

43

fredag, 27. august 2004, 15:23

selvom bioH kommentar ikke var helt så heldig (blandt andre i denne tråd) så er Asrock generelt ikke det helt store at skrive hjem om. Alene det at det er en billigere udgave af asus burde få folk til at tænke sig om en ekstra gang...

anyway bedste og billigste kort til prisen; ga-k8n

44

lørdag, 28. august 2004, 10:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af The Hans

Citeret

Oprindeligt indlæg af Astrocity

Network cable unplugged, er en lille besked, der kommer frem et par timer efter start af computeren. Når den kommer frem, ryger min internetforbindelse logisk nok. Den besked kommer den så med periodisk. Jeg har slået onboard lan fra og sat et pci netværkskort i. Siden jeg har gjort det, har jeg ikke set den irriterende fejl. Konklusion: Onboard lan er periodisk defekt. :rolleyes: Jeg kender ikke til nogen måde, at teste lan-porten på.

Ok.. Jeg har ikke prøvet at få den besked endnu.. Er det noget generelt eller er det kun dit der er defekt? ?(

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

45

lørdag, 28. august 2004, 10:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af computerhesten
selvom bioH kommentar ikke var helt så heldig (blandt andre i denne tråd) så er Asrock generelt ikke det helt store at skrive hjem om. Alene det at det er en billigere udgave af asus burde få folk til at tænke sig om en ekstra gang...

anyway bedste og billigste kort til prisen; ga-k8n

Hvis man kan få et hurtigere og stabilt bundkort til 600 end et til 1200 ville jeg klart vælge det billigste.. SiS chipsettet rykker fra de andre i tests, så ved ikke helt hvad du taler om?

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.