Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 28. juli 2004, 12:53

Jeg har fundet den CPU: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=37646

Hvad er jeres mening om mit valg?

M.v.h. Troels Hansen

2

onsdag, 28. juli 2004, 12:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af TroelsHansen
Jeg har fundet den CPU: http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=37646

Hvad er jeres mening om mit valg?

Godt valg! Du får ret meget for dine penge - altså god ydelse pr. buck! ;)

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

3

onsdag, 28. juli 2004, 13:07

Stedet for at lave 3! tråde med et spørgsmål i hver kunne du have lavet 1 med alle spørgsmålene i ! :lame:

Og at du først kom i tanke om spørgsmål #2 efter at du havde skrevet spørgsmål #1 er ingen undskyldning, der er en edit funktion du kunne have brugt.

Det er ikke særlig god stil det der!! :dots:

Asus P6T Deluxe V2 - Antec Nine Hundred
Core i7 920 - Scyhte Mugen 2
ASUS GTX 580 - NorthQ 1000W
3x2GB OCZ PC12800 cl8 - X-Fi Xtreme Gamer
Intel 320 128Gb SSD
2x250 GB Samsung SP2504C RAID 0
My flickr

4

onsdag, 28. juli 2004, 13:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af mdj
Stedet for at lave 3! tråde med et spørgsmål i hver kunne du have lavet 1 med alle spørgsmålene i ! :lame:

Og at du først kom i tanke om spørgsmål #2 efter at du havde skrevet spørgsmål #1 er ingen undskyldning, der er en edit funktion du kunne have brugt.

Sorry men er ny herinde...

M.v.h. Troels Hansen

5

onsdag, 28. juli 2004, 13:22

Citeret

Oprindeligt indlæg af mdj

Prøv da lige at være lidt forstående! Hvis han er ny herinde, kan det godt være svært at overskue alle reglerne - i særdeleshed de uskrevne!

Men du har ret, det er dårlig stil. Det kan bare godt siges på en lidt pænere måde!

PS: Det er kun venligt ment..

:cheers:

embedded systems enthusiast

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.