Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 18. juli 2004, 21:14

Jeg er lige flyttet i en ny lejlighed. Der viser sig kun at være ét tv antenne stik, og den sidder i køkkenet! Nu er det sådan at vi bor 3 unge sammen og er fælles om køkkenet... Mit spørgsmål er så:

Kan man få noget hardware som sender antennestik signalet ude fra køkkenet (trådløst) og ind til mit TV?
Det skal self. kunne lade sig gøre at skifte kanaler...

Jeg kan ikke finde nogen på nettet :lame:

NB: Jeg har et sæt, men det er til at sende dvd og video signaler rundt i huset, og der er ikke tv stik i...

|GIGABYTE P67|Intel i5 2500K|
|8GB CORSAIR PC1600|GIGABYTE GTX570|
|120GB INTEL 510 SSD|Logitech G500|Logitech Illuminated|
|FRACTAL DESIGN R3|Sennheiser HD555|Steelseries|650W CORSAIR|

2

mandag, 19. juli 2004, 01:39

hehe... harald nyborg og jem og fix har nogen gange sådanne ting og sager til salg... :) så du må på jagt uden for i-nettet :) ...

NB: elektronik lageret i skive har også sådan et sæt med tråæløst det snask der for 600 kr .. ;)

3

mandag, 19. juli 2004, 09:03

Jeg tror desværre i bliver nød til at trække nogle kabler, de trådløse 'dimser' der er, er kun til til at sende signalet fra f.eks. en video ell dvd, ikke til tvkanalerne... jeg har ihverfald aldrig set sådan en.

4

mandag, 19. juli 2004, 10:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af John H
Jeg tror desværre i bliver nød til at trække nogle kabler, de trådløse 'dimser' der er, er kun til til at sende signalet fra f.eks. en video ell dvd, ikke til tvkanalerne... jeg har ihverfald aldrig set sådan en.

Og jeg mener du har 112% ret :(

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "master" (19.07.2004, 10:35)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.