Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 20. marts 2003, 10:54

har lige fået installeret det der program nvrefresh eller sådan noget. dermed kan jeg tvinge min skærm til at opdatere med 85 herz i mine spil. men igår prøvede jeg så at hæve den til 87 ved 1200*1024 bare for at se om den ikke kunne mere for da jeg havde win 98 kunne jeg sagtens køre hitman 2 ved 100herz. men når jeg så ændre det bliver skærmen mindre og så står der N/A ved 1200*1024... ?(

2

torsdag, 20. marts 2003, 10:59

Citeret

Originally posted by miniebbe
har lige fået installeret det der program nvrefresh eller sådan noget. dermed kan jeg tvinge min skærm til at opdatere med 85 herz i mine spil. men igår prøvede jeg så at hæve den til 87 ved 1200*1024 bare for at se om den ikke kunne mere for da jeg havde win 98 kunne jeg sagtens køre hitman 2 ved 100herz. men når jeg så ændre det bliver skærmen mindre og så står der N/A ved 1200*1024... ?(

du kan ikke køre de hz med nvrefresh, jeg har samme problem og har siddet flere timer for at får det til at virke men kan ikke jeg kan sagte køre 800*600 100hz i windows men i spil må jeg ikke med nvrefresh så bliver min skærm også mindre..

3

torsdag, 20. marts 2003, 11:00

Citeret

Med NvRefreshtool kan du sagtens indstille din skærm i højere refreshrates end den egentlig kan klare.
Det var også derfor jeg rådede dig til at tjekke dine skærm-specs inden du bruger programmet. Tror faktisk du kan ødelægge skærmen ved at tvinge den i en for høj refreshrate.

4

torsdag, 20. marts 2003, 11:03

hvor kan jeg tjekke hvad den højeste refreshrate er??

5

torsdag, 20. marts 2003, 11:03

Citeret

Originally posted by Aerial

Med NvRefreshtool kan du sagtens indstille din skærm i højere refreshrates end den egentlig kan klare.
Det var også derfor jeg rådede dig til at tjekke dine skærm-specs inden du bruger programmet. Tror faktisk du kan ødelægge skærmen ved at tvinge den i en for høj refreshrate.

nej du kan ikke får det i højre så gå din skærm ud det er bare fordi NvRefreshtool stinker og i de nye driver til NV ligger det i så der skulle ikke være nogen grund til at bruge det mere... ;)

6

torsdag, 20. marts 2003, 11:04

Citeret

hvor kan jeg tjekke hvad den højeste refreshrate er??

hvad skærm har du ? kan jeg se om jeg kan finde et link til det.. ;)

7

torsdag, 20. marts 2003, 11:06

ok. så længe den køre 85 herz så er jeg også tilfreds. men er bare lidt nysgerrig efter at vide hvordan den kunne køre 100 herz da jeg havde win 98.
mangler en forklaring. ved godt at det er fordi xp går en og styre det selv, men hvorfor kan jeg så ik i nvrefreshtool få den til at køre 100 igen.

8

torsdag, 20. marts 2003, 11:08

Citeret

ok. så længe den køre 85 herz så er jeg også tilfreds. men er bare lidt nysgerrig efter at vide hvordan den kunne køre 100 herz da jeg havde win 98.
mangler en forklaring. ved godt at det er fordi xp går en og styre det selv, men hvorfor kan jeg så ik i nvrefreshtool få den til at køre 100 igen.

ved det ikke det må jeg heller ikke med det, og ved ikke hvorfor for i XP må jeg godt køre 100 hz men med NV tool må jeg kun køre 80 Hz i spil.. må jo bare være fordi det er noget skod!?!

9

torsdag, 20. marts 2003, 11:13

NV tool er hermed blevet et skod program som kun bør bruges af idioter. jeg sletter det så snart jeg kommer hjem. men er der andre programmer som kan bruges til det samme???

10

torsdag, 20. marts 2003, 11:16

Citeret

NV tool er hermed blevet et skod program som kun bør bruges af idioter. jeg sletter det så snart jeg kommer hjem. men er der andre programmer som kan bruges til det samme???

det skulle ligge i de nye driver til NV kort.. ;)

11

torsdag, 20. marts 2003, 11:24

Citeret

Originally posted by JnP

Citeret

det skulle ligge i de nye driver til NV kort.. ;)

Problemet er at den 'refreshrate-lock' der ligger i NV-driverne låser den kun i Direct 3D og ikke i OpenGL :(

' Det er derfor jeg har brugt NvRefreshTool ' :)

12

torsdag, 20. marts 2003, 11:32

Citeret

Originally posted by Aerial

Problemet er at den 'refreshrate-lock' der ligger i NV-driverne låser den kun i Direct 3D og ikke i OpenGL :(

' Det er derfor jeg har brugt NvRefreshTool ' :)

hehe okey vidst jeg ikke.. ;)

13

torsdag, 20. marts 2003, 12:16

er der et program hvor man kan låse i både direct 3d og open gl

14

torsdag, 20. marts 2003, 16:14

Citeret

er der et program hvor man kan låse i både direct 3d og open gl

Ja, hvis du ikke bruger ovennævnte kan du jo bruge Rivatuner.

Der kan du bare indstille den til 'MAX' og derefter vil den tvinge alt op i skærmens max refreshrate ;)

Både OpenGl og Direct3D

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.