Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

onsdag, 19. marts 2003, 17:51

Har lidt problemer med min skærm for tiden, den er MEGET mørk og det er ikke noget jeg kan finde ud af at justere (åbentbart)
Har prøvet følgene ting:
Justere på gammaen lys ovs. under grafikkort indstillingerne
har prøvet at upgradere mine grafik-drivere
har prøvet at sætte skærmen til en anden computer, og der står den fint, men når den kommer tilbage står den mørkt igen.. Nogen der har et eller anden råd der kan rede skærmen eller er den gået i smadder ?

2

onsdag, 19. marts 2003, 17:52

Citeret

Originally posted by Panser
Har lidt problemer med min skærm for tiden, den er MEGET mørk og det er ikke noget jeg kan finde ud af at justere (åbentbart)
Har prøvet følgene ting:
Justere på gammaen lys ovs. under grafikkort indstillingerne
har prøvet at upgradere mine grafik-drivere
har prøvet at sætte skærmen til en anden computer, og der står den fint, men når den kommer tilbage står den mørkt igen.. Nogen der har et eller anden råd der kan rede skærmen eller er den gået i smadder ?

Hvad er det for en skærm du har ?

3

onsdag, 19. marts 2003, 17:55

Alphascan\sampoo 718

4

onsdag, 19. marts 2003, 18:01

Har du prøvet at regulere brightness og contrast med et eksternt program som eksempelvis Powerstrip?

Kan hentes her.

Corsair Carbide 500R Black - Corsair CX600M
ASUS Z87-K (C2) - i5-4670K
Crucial Ballistix SP 1600MHz CL9 16GB - ASUS GTX 770 OC
Samsung 840 Pro 256GB SSD - 2x500GB Seagate SSHD
Logitech diNovo Edge Bluetooth - Logitech G500
Dell UltraSharp 2407WFP - Dell UltraSharp 2007WFP

6

onsdag, 19. marts 2003, 19:20

hvis skærmen virker fint på den anden computer kunne det jo tyde på at det måske var noget med din computer der var galt med

7

onsdag, 19. marts 2003, 23:45

Prøvede lige at skifte igen, det er min skærm der er gået i smadder??
Men hvis det er et billedrør som der bliver skrevet, er det så noget der kan fikses eller skal jeg skrotte skærmen ?

8

onsdag, 19. marts 2003, 23:54

Kan det ikke være løs forbindelse i stikket ?

9

onsdag, 19. marts 2003, 23:54

Citeret

Originally posted by Panser
Prøvede lige at skifte igen, det er min skærm der er gået i smadder??
Men hvis det er et billedrør som der bliver skrevet, er det så noget der kan fikses eller skal jeg skrotte skærmen ?

Nej et billedrør kan ikke sådan lige fikses, hvor gammel er din skærm?

10

onsdag, 19. marts 2003, 23:57

2 år ca.

11

torsdag, 20. marts 2003, 00:09

Det var da sjovt den så allerede sku gå i stykker... har du ikk 3 års garanti på din skærm for så er det jo godt nok

12

torsdag, 20. marts 2003, 16:13

AGRH...Ringede til foratningen og fik fortalt jeg kunne finde ud af om der var 3 års garnti på men kan ikke finde en skid, har nu søgt nettet tyndt efter Sampos HP men har ikke fundet en skid... en der har et lille fiks link.

13

torsdag, 20. marts 2003, 18:53

har du kigget på edbpriser.dk.. eller på google der burde du kunne finde noget

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.