Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

torsdag, 20. marts 2003, 12:45

Citeret

Originally posted by WizZarD or NoT..??

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
Lars

Ikke for noget men det er nu heller ikke en måde at kontakte en shop.

Du er jo ikke bedre end dem så ;)

Tal til folk som du du forventer de taler til dig ;)

Du har fuldstændig ret - jeg havde nok heller ikke lige besvaret sådan en henvendelse særlig pænt.

Lars : Det er helt ok at du gerne vil riste dem lidt - men når dit udgangs niveau er lige så lavt som deres normale svar åbenbart er - så lægger du selv standarden for dialogen - du skulle istedet have kontaktet dem på en saglig og venlig måde - og hvis de så svarer på en beskidt måde - ja så kan man tage den derfra.
Iøvrigt forstår jeg ikke helt hvad du ville opnå med den mail - som i bund og grund lød : "I er nogle svindlere og i går nedenom og hjem" - tilsidst kan man jo altså ikke gøre for at man ikke staver så godt - trods alt..... ;) ;)

Fuldstændig korekt

Hvis de får mange mails at den slags forstår jeg dem lidt.

jeg er også sikker på at flere der har handlet der er tilfres en der er folk der er utilfres ellers var de gået ned for længe siden.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.