Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 18. marts 2003, 22:35

Er de nogle man roligt kan bestille vare hos??? har nemlig nogle grimme minder med g-shop :(

2

tirsdag, 18. marts 2003, 22:36

må vi høre hvad der et er sket er nyssgerring

3

tirsdag, 18. marts 2003, 22:48

Okay jeg bestilte hos dem og fik en bekræftelse på mit køb... når men så går der 1 uge så 2 og så 5 jeg havde sendt dem en masse e-mails, men de svarede ikke. så jeg skriver en sidste mail hvor jeg fortæller, at jeg ikke ønsker varene længere.
jeg bestiller de vare jeg nu kan finde et andet sted og så da jeg har modtaget de andre varer går der to uger så får jeg dem fra g-shop. men jeg henter den ikke hos posten og så skal jeg betale for retur men niks den går ikke med mig så jeg har ikke betalt til de spader fra g-shop. jeg sætter ingen smiles da jeg faktisk er temmelig sur over det X( okay så en enkelt da.

4

tirsdag, 18. marts 2003, 23:57

Chipper er lidt svær at sige noget om
nogle er helt vilde med at handle der,
andre har ikke været så heldige.

Men du er jo en modig mand så spring ud.

Personlig ville jeg ikke købe for så meget
som en øre der.

5

tirsdag, 18. marts 2003, 23:59

Yes det gør jeg og ellers kommer den bare på listen "Ring til Forbrugerrådet" ligesom g-shop :D :D :D

6

onsdag, 19. marts 2003, 00:11

Køb ikke hos chippen.dk. De røvrender folk om og om igen, de er nogle platugler. Det ville du vide hvis du læser alle de indlæg inde på www.hol.dk
Efter de artikler jeg læser derinde, holder jeg mig langt væk fra dem ihvertfald, jeg kan lige smække et eksempel på som jeg har taget inde fra www.hol.dk, som en tilfældig bruger har skrevet.

Køb ikke hos chippen.dk!!!!!!!
Lars
Gæst

16-03-2003 - 21:12

Købte mogle varer hos dem, da jeg pakkede op opdagede jeg, at dvddrevet synes brugt da det var fyldt med ridser og der var sat nye mærkater over garantimærket og over serienummeret også. Kontaktede dem og oplyste, at det måtte da være en fejl. det ville de ikke vedgå og efter mange email korrespendancer endte jeg med at få den sidste email fra chippen.dk:

"skal jeg slikke din røv også
skriv hvad du føler for farvel
den sag er ferdig

boss"

Seriøst firma ikke?? hvorfor skulle jeg rette henvendelse og gøre dem opmærksom på det, hvis der ikke var noget om det.

Var det svar nok ??, jeg skal aldrig handle for en øre hos de plattenslagere, og der er mange tråde om Chippen.dk, personligt foretrækker jeg PRC data og Bj TRading, der har jeg aldrig haft problemer, men smag og behag som man siger

7

onsdag, 19. marts 2003, 00:26

SHIT!!! det er desvære for sendt men vis der sker noget lignene hvad der skete med dig så skal jeg sgu nok... og med hjælp af subseven...:evil: :evil: :evil:

:D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

8

onsdag, 19. marts 2003, 00:29

Bare det at den gode HR.Chippen skændes med folk
i forums er nok til at holde mig væk fra hans shop.

9

onsdag, 19. marts 2003, 00:31

Glemte helt at sige "FORBRUGERRÅDET"

10

onsdag, 19. marts 2003, 00:32

OT:
Skal den CPU ikke snart have et hak mere :]

11

onsdag, 19. marts 2003, 00:37

jo men mit http://www.edbpriser.dk/hardware/hardwar…p?ID=1264797941 bundkort kan ikke låse min pci/agp så har haft den oppe på 2ghz men så startede den ikke halvdelen af gangene men prøver igen når jeg har købt et bundkort og noget ordenligt kølepasta. har nemlig ikke penge til det nu med mit 1000kr casemod jeg lige har bestilt.

12

onsdag, 19. marts 2003, 00:38

Citeret

Originally posted by Blueshift
jo men mit http://www.edbpriser.dk/hardware/hardwar…p?ID=1264797941 bundkort kan ikke låse min pci/agp så har haft den oppe på 2ghz men så startede den ikke halvdelen af gangene men prøver igen når jeg har købt et bundkort og noget ordenligt kølepasta. har nemlig ikke penge til det nu med mit 1000kr casemod jeg lige har bestilt.

Så kan du lære ikke at købe MSI bundkort kan du :P

13

onsdag, 19. marts 2003, 00:41

ja men der var jo engang hvor man ikke viste noget om computer... øhh hvordan søger jeg på internettet :D :D :D

14

onsdag, 19. marts 2003, 00:42

LOL
så har du da lært meget siden da :]

15

onsdag, 19. marts 2003, 00:43

men se lige mit grafikkort!!! hvor var det spændene da jeg startede pc'en efter moddet :D :D :D

16

onsdag, 19. marts 2003, 00:44

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
LOL
så har du da lært meget siden da :]

tjaa kan nu ikke helt nok endnu men regner med at lærer det :)

17

onsdag, 19. marts 2003, 01:35

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
Bare det at den gode HR.Chippen skændes med folk
i forums er nok til at holde mig væk fra hans shop.

Ja det lyder ikke som om det er stedet at handle - og da slet ikke hvis han virkelig har skrevet det med - en vis legemsdel - godt det ikke var mig det gik udover - tror sgu jeg havde lavet en piruette på hans mave iført atletiksko med pigge - ekstra lange selvfølgelig.....
Synes også det er ret tit man hører klager over lige den shop.... X( X( X( X( X( X(
Som en anden sagde i en post - BJ-Trading er ok - eller IT-Butikken...... :D :))

18

onsdag, 19. marts 2003, 01:58

Den butik lyder sq ik for god... Havde faktisk tænkt mig og betille nogen ting derfra til men jeg ka høre det ska jeg vidst ik ...

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

19

onsdag, 19. marts 2003, 10:20

nej men hvor skal jeg så købe casemod henne???

20

onsdag, 19. marts 2003, 11:28

Jeg har en kollega der bestilte en pakket samlet guf igennem Chippen.

Da halvdelen af tingene ikke var på lager havde de bare vedlagt andre forskellige dele.

Efter 3-4 mails til chippen hvor han brokkede sig, skrev de bare tilbage at han skulle lade være med at spamme deres postkasse.

Jeg nægter simpelthen at handle igennem chippen :(

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.