21

tirsdag, 18. marts 2003, 18:41

Citeret

Originally posted by M0N4
Som en Intellimouse Explorer 3 :D

Yeah. ... den har jeg oz :D god mus ... jeg sælger sq oz den her razer ....

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

22

tirsdag, 18. marts 2003, 18:44

Citeret

Originally posted by M0N4
Som en Intellimouse Explorer 3 :D

Jeps. Kanon mus hvis man er højrehåndet.... :]

For venstrehånede (mig) er Optical Blue bedre.... :]

23

tirsdag, 18. marts 2003, 22:01

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by Snuffi

Citeret

Originally posted by OriGiN
Har haft en (har den stadig.. ligger under sengen) Boomslang 2000 .. jeg var meget glad for den.. bortset fra at den skulle renses stort set hver uge hvis ikke mere.. Så jeg holder mig fra kuglemus...

Har du den stadig...?
Og er den i perf stand?

Vil du virkelig købe sådan én ?.... Hvorfor ikke en optisk med ledning ? Det er den bedste løsning.... 3x bedre opløsning end Boomslang 2000.... :]

øhh en boomslang har 2000 dpi hvilken optisk har lige det ?

24

tirsdag, 18. marts 2003, 22:32

Ingen. Men derimod kører f.eks. MS IE3.0 med 6000fps, hvilket må siges at være mindst ligeså godt. :]

25

tirsdag, 18. marts 2003, 22:44

hmm rettelse til min boomslang har 2000 dpi og ms 800 derfor jeg ikk forstod hvad han mente jeg køre da helt klart selv med en m$ 3.0 :D men ved boomslang r meget hurtigere

26

onsdag, 19. marts 2003, 00:06

Boomslang er måske hurtigere.. Men du skal konstant rense den hvis du vil ha noget ud af den da kører med kugle :( MS har flere knapper .. og jeg ska ha mange knapper på en mus :) jeg bruger snart musen mere end tastaturet.. bortset fra når jeg skriver jo ;)

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

27

onsdag, 19. marts 2003, 00:13

jups ville helle ikk eje den igen r fint tilfreds med min M$ men pointen var den var hurtigst mus med kugler høre sg fortiden til

28

onsdag, 19. marts 2003, 09:51

Bruger MX300 ! Den kører for lækkert ;)

30

onsdag, 19. marts 2003, 14:23

Citeret

Originally posted by -Sandman-
MX 500 er også totalt sej.... ;)

Generelt kan man sige Logitech har været rimelig heldige med deres MX-teknologi :)

31

onsdag, 19. marts 2003, 14:24

jamen hvorfor gider i over hovedt snakke om en kugle mus det holder jo ikke mere og den eneste mus der holder er da MS 3.0 :D

32

onsdag, 19. marts 2003, 14:37

Citeret

Originally posted by JnP
jamen hvorfor gider i over hovedt snakke om en kugle mus det holder jo ikke mere og den eneste mus der holder er da MS 3.0 :D

Razer blev jo kendt som den ultimative 'gamer'-mus. Derfor bliver det jo interessant at se om de ikke snart skulle leve op til det rygte ;)

33

onsdag, 19. marts 2003, 15:39

Citeret

Originally posted by GrillRotten

Citeret

Originally posted by Snuffi

Citeret

Originally posted by OriGiN
Har haft en (har den stadig.. ligger under sengen) Boomslang 2000 .. jeg var meget glad for den.. bortset fra at den skulle renses stort set hver uge hvis ikke mere.. Så jeg holder mig fra kuglemus...

Har du den stadig...?
Og er den i perf stand?

Vil du virkelig købe sådan én ?.... Hvorfor ikke en optisk med ledning ? Det er den bedste løsning.... 3x bedre opløsning end Boomslang 2000.... :]

Jeg HAR en Mx500 :)
Men jeg vil da gerne prøve noget nyt..
Selvom jeg er 100 % tilfreds med den..!

...

34

onsdag, 19. marts 2003, 15:42

Citeret

Originally posted by Aerial
Razer blev jo kendt som den ultimative 'gamer'-mus. Derfor bliver det jo interessant at se om de ikke snart skulle leve op til det rygte ;)

LOL så længe det er en kugle mus er den jo ikke noget værd... kugle mus skal rense, og RB skal rense ca hver dag for den køre godt eller den skulle min den gang jeg havde den.... jeg gad så kun 300kr. for min ....

35

onsdag, 19. marts 2003, 15:45

Citeret

Originally posted by Disco``
øhh en boomslang har 2000 dpi hvilken optisk har lige det ?

en optisk med 6000+ FPS er klart bedre og hurtigere end en kuglemus... Uanset hvad. :]

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.