1

mandag, 28. juni 2004, 21:45

hej har et stort problem.
vi har smidt fire computere op på mit værelse få at få gang i lidt internet games i nat..
men den ene computer kan ikke komme på nettet, den kan godt finde en af de andre computere men den kan ikke gå på nettet.. hved i hvad der kan være galt..
har tjekket ledninger..
ved ikke om den høre hjemme her eller i software ;)

:rules:

2

mandag, 28. juni 2004, 21:52

er det en router i kører netwærk igennem, forså prøv eventuel at restarte den.

prøv også at clear den ip, ved at gå til køre i windows xp og skriv "cmd" derefter skriv "ipconfig /release" derefter skriv så "ipconfig /renew" , det er såfremt han kører winxp.

I kan også prøve at genstarte både modem og router såfremt det er en router i bruger.

3

mandag, 28. juni 2004, 21:58

ok det har jeg lige prøvet.. vi sidder bag en router..
den skriver bare adgang nægtet osv..

:rules:

4

mandag, 28. juni 2004, 22:36

Ok Prøv en anden port på routeren, og sluk alle pc,ere restart så router og modem, og da begge er på igen, tænd så alle pc'ere, hvis det ikke hjælper på da at resette din router, skal sikkert gører i meny systemet, hjælper det kan det være du skal have fat i din isp = internet provider og se om han kan hjælpe, det kan dog være det er det max de har sat på hvor mange der kan være på en linje på en gang.

p.s er hans netkort onboard?, hvis ja kan det godt være det der er problemet, min lillebror's onboard netkort vil heller , vi blev nød til at sætte et i en pci slot og slå det andet fra. bare en tanke prøv det evt.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "PharZyde" (28.06.2004, 22:38)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.