1

søndag, 27. juni 2004, 21:42

Sidste weekend fik jeg en icybox og den virkede ikke, da den gav 13,27volt @ 12v og lidt mindre end 5volt på 5volt linien. den blev så sendt ind til reperation, men det resultat at jeg fik en helt ny med samme problem. min seagate vil så ikke starte op, når den får så meget guf. Nu har jeg så sat en trafo på 12v rail, så den er kommet ned på de 12v ca. helt præcist 11.89 og 5volt ligger på 4.92 og så gider den kraftedeme ikke alligevel. nu knurrer den bare når den forsøger at starte. Den virker stadigvæk -hdden altså, men hvad fanden sker med det gylle???

Intel Core i5-750
ASUS p7p55d, 8gb corsair ddr3-1600
ASUS EAH6850
Adata 599 64GB SSD, WD Green 2TB, WD black 1TB

2

mandag, 28. juni 2004, 15:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af ostermark
Sidste weekend fik jeg en icybox og den virkede ikke, da den gav 13,27volt @ 12v og lidt mindre end 5volt på 5volt linien. den blev så sendt ind til reperation, men det resultat at jeg fik en helt ny med samme problem. min seagate vil så ikke starte op, når den får så meget guf. Nu har jeg så sat en trafo på 12v rail, så den er kommet ned på de 12v ca. helt præcist 11.89 og 5volt ligger på 4.92 og så gider den kraftedeme ikke alligevel. nu knurrer den bare når den forsøger at starte. Den virker stadigvæk -hdden altså, men hvad fanden sker med det gylle???

Weird. 8o

Det kunne tyde på at HD'en ikke får strøm nok ?
Har du prøvet med en anden HD uden at ændre noget på strømforsyningen ?

Hvad er det for noget med en trafo på 12V rail? Man kan ikke bruge en trafo til DC.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.