Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 14. marts 2003, 11:47

Hejsa...

Jeg vil lige høre om der er nogen der kender til et webcam der kan bruges som videoovervågning??
Det skal bare kunne sluttes til en computer og hvis der så er noget der bevæger sig i rummet skal det optage det...

Kan man få et webcam der kan det eller noget software??

Nogen som kan hjælpe mig??? ?(

2

fredag, 14. marts 2003, 11:50

DU skla jo nok have sådan en dims.. d er registrerer bevægelser... lissom man kan have i en indkørsel.. bare til lamper...

3

fredag, 14. marts 2003, 12:00

Jamen.... Jeg vil ikke til og bygge det hele selv...

Er der ikke nogen der kender til et webcam hvor der er en bevægelses censor???

4

fredag, 14. marts 2003, 12:01

Citeret

Originally posted by Larsrr
Jamen.... Jeg vil ikke til og bygge det hele selv...

Er der ikke nogen der kender til et webcam hvor der er en bevægelses censor???

Tror sq ik det findes... Du ska vidst ha et lidt mere avanceret overvågelses system til det...

Mit signatur billede er lige på værkstedet.

5

fredag, 14. marts 2003, 12:06

trust har sådan et system !!! læs testen fra itzonen her

håber du kan bruge det til noget :) det er faktisk et helt alarm system :) ser ganske fedt ud

6

fredag, 14. marts 2003, 12:25

Det system fra Trust er smart nok... Men ikke det jeg vil have. Det er bare et almindeligt alarmsystem. Jeg vil have et webcam der kan optage på computeren, hvis der er bevægelse i det rum det står. ?(

7

fredag, 14. marts 2003, 12:27

det kan det godt, eller det kan mit. og jeg skal ikke bruge moget system...

har købt mit i rema1000 til 200 sååå der skal sku ikke så meget til

8

fredag, 14. marts 2003, 12:34

Du kan bruge et webcamprog (kan ikke lige huske hvad det hedder) men der er flere af programmerne, hvor du kan definere en zone, og hvis der nogen bevægelse indenfor den zone, så optager det, eller sender en mail m.m. men prøv at søge på f.eks. Google, så dukker der en del frem..

9

fredag, 14. marts 2003, 12:35

Hmm... Lyder billigt.

Det webcam jeg har nu kan også sagtens optage ind på min computer, men jeg vil have et der kun optager når der sker bevægelse i rummet. Altså kan det bruges som overvågning af et lokale uden man skal optage 24 timer i døgnet...

10

fredag, 14. marts 2003, 12:36

er det bare et program man skal have før den gør det, eller skal webcamet kunne det

11

fredag, 14. marts 2003, 12:39

Jeg tror ikke bare man kan få et program til det... Der skal på en måde sendes et signal fra en bevægelses censor før det optager ind på computeren. Det skal sidde i webcamet...

12

fredag, 14. marts 2003, 12:44

ja for jeg kan gøre det med mit men jeg kan sku værken mærke eller se den, så jeg tænkte på om det var programet eller webcamet, men okay jeg syntes det er sejt at et webcam til 200 kan det *G*

13

fredag, 14. marts 2003, 12:56

Det er rigtigt!

Er der nogen der kender et webcam der kan det, som man kan købe?????

14

fredag, 14. marts 2003, 12:57

jeg ved ikke lige hvad det er mit hedder men jeg vil da godt prøve at finde det til dig så kan du jo kikke på det....

15

fredag, 14. marts 2003, 12:59

Det må du Meget gerne! :D

16

fredag, 14. marts 2003, 13:45

Man kan bruge hvilket som helst webcam til overvågning med bevægelsessensor, her er et eksempel på et program til det :
http://www.active-webcam.com-download.net/

17

fredag, 14. marts 2003, 16:03

Kanon program! Takker.....

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.