Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 12. juni 2004, 13:16

Er der plads i dette kabi http://asp.webconsult.dk/privat/SingleProd.asp?p=365 til et h2o og en March ????? jeg har en 480 watt. kan den køre det hele og min march..???

Jeg er lige ved at købe den ??? idag..

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Meinder" (12.06.2004, 13:17)

2

lørdag, 12. juni 2004, 13:27

Der er ikke FANDES meget FRI plads i den lille cube ... Den er meget bygget til harddiske og drev som der kan være en røvfuld af. Super Cuben er der langt mere FRI plads, men så også langt mindre plads til harddiske og drev da de alle skal sidde i 5.25" båse.

Hvis det hele kan køre på den Antec, så er den da nok også godt anstrængt ... :))

3

lørdag, 12. juni 2004, 13:43

Citeret

Oprindeligt indlæg af meinder
Er der plads i dette kabi http://asp.webconsult.dk/privat/SingleProd.asp?p=365 til et h2o og en March ????? jeg har en 480 watt. kan den køre det hele og min march..???

Jeg er lige ved at købe den ??? idag..

Hvad er en March? Mener du en Prometeia Mach kompressor? såfalkd får du nok nogle problemer, da selve kabinet enheden til den kompressor kun er ca ½ så bredt som Cuben, og eftersom at kompressoren skal stå i mobo siden så er der intet til at støtte den anden side. Men h2o er der fin plads til.

4

lørdag, 12. juni 2004, 13:47

Citeret

Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Hvad er en March? Mener du en Prometeia Mach kompressor? såfalkd får du nok nogle problemer, da selve kabinet enheden til den kompressor kun er ca ½ så bredt som Cuben, og eftersom at kompressoren skal stå i mobo siden så er der intet til at støtte den anden side. Men h2o er der fin plads til.

Tror han vil bygge Mach´en ind i kabinettet ... Som der jo nok heller ikke just er plads til i den lille cube ...

Hvis han bare vil bruge det externe kabinet til mach´en, så skal det da være et lækkert LianLi-setup med hele svineriet. Er da alt for nice. :))

5

lørdag, 12. juni 2004, 13:55

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Tror han vil bygge Mach´en ind i kabinettet ... Som der jo nok heller ikke just er plads til i den lille cube ...

Hvis han bare vil bruge det externe kabinet til mach´en, så skal det da være et lækkert LianLi-setup med hele svineriet. Er da alt for nice. :))

Man kan ikke bygge den ind i cuben, der er ikke nær plads nok.
Ja det kunne se nice ud, men når Cube kabinettet er dobbellt så bredt som Prommy kabinettet og det skal stå under så får man nogle probs ;)

6

lørdag, 12. juni 2004, 14:00

Citeret

Man kan ikke bygge den ind i cuben, der er ikke nær plads nok.
Ja det kunne se nice ud, men når Cube kabinettet er dobbellt så bredt som Prommy kabinettet og det skal stå under så får man nogle probs ;)

Det er jo det ... ;) ... Kunne MÅSKE lade sig gøre i den store Cube (Super Cube). Var det ikke Martin (Tweak.dk) der ville lave sådan noget ? ... Eller kom han væk fra det ?... Eller husker jeg forkert ?

Ja, kabinettet tipper jo, men så kunne man jo lave en træklods eller hvad ved jeg der kunne stå i den anden side... :)) ...*G*

7

lørdag, 12. juni 2004, 20:06

Hvor kan jeg købe et lian li mach kabi til min mach..som skal stå under mit lian li pc 65

Asus Deluxe X99 Intel I7 5930k 3.5 @ 4.6 Socket 2011 v3 - H2O
Asus Nvidia - 2 x 980 Ti i SLI - Asus 27" g-sync PG278QE
OCZ Express RevoDrive 3 x2 SSD 240 GB 1500/1225 MB/S
HyperX Preadator DDR4 32 gb 8 x 4 gb 3000 Mhz
ThermalTake ToughPower 1200Watt - Windows 10, 64 bit Blog

8

lørdag, 12. juni 2004, 20:22

Citeret

Hvor kan jeg købe et lian li mach kabi til min mach..som skal stå under mit lian li pc 65

Lige [URL=http://studiedata.dk/productitem.asp?id=CPCH900&Fane=COLD,COPT,COPTAC]HER[/URL]

Fåes også i sort.

9

lørdag, 12. juni 2004, 20:27

Citeret

Citeret

Lige [URL=http://studiedata.dk/productitem.asp?id=CPCH900&Fane=COLD,COPT,COPTAC]HER[/URL]

Fåes også i sort.

Very nice indeed... :))

... Gad vide hvad sådan et setup på billedet koster ...

10

lørdag, 12. juni 2004, 20:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Citeret

Fåes også i sort.

Very nice indeed... :))

... Gad vide hvad sådan et setup på billedet koster ...

ALT for meget..
Havde næsten samme setup, bare med Lian Li Pc65B og en Mach II enhed...
Lortet var ikke til at flytte, og JEG blev temlig træt af at bruge evigheder på afmontering etc af kompressoren hver gang jeg skulle have mobo ud etc.

11

lørdag, 12. juni 2004, 20:42

Citeret

ALT for meget..
Havde næsten samme setup, bare med Lian Li Pc65B og en Mach II enhed...
Lortet var ikke til at flytte, og JEG blev temlig træt af at bruge evigheder på afmontering etc af kompressoren hver gang jeg skulle have mobo ud etc.

Ja, kiggede lige for at være nysgerrig ... ~7500 hvis det skulle være en Mach2-ST og PC-70 ... Avsen... Tør slet ikke tænke på et GT-setup ... :boxed:

HM.. Ja, lidt træls at skulle det ... Men må nu indrømme at det ser flot ud...

Men som du selv siger, så er det jo ikke just en LAN-computer... :boxed: .... Kabinettet behøver dog vel ikke ligge ned for at pille bundkort ud ... :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (12.06.2004, 20:42)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.