81

torsdag, 10. juni 2004, 20:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten
Voila ... :))

Spændingerne er naturligvis fine ligesom de var på min Levicom500.

det ser sku fino ud hvor har du købt de strømper og det tape eller hvad det nu er du har på i ænderne ?(

PSU Corsair TX750W & ASUS P5QD Turbo
INTEL Core 2 Quad Q9550 & ZALMAN CNPS9900A LED
4 x 2 GB DDRII Corsair Dominator PC2-8500 C5
ASUS Geforce GTX 560 Ti 1024 MB
Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic & LG Blue-Ray DVD R/RW
400 GB Samsung 7200rpm SATA2 & 1000 GB Samsung 7200rpm SATA2

82

torsdag, 10. juni 2004, 20:31

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brumbassen
det ser sku fino ud hvor har du købt de strømper og det tape eller hvad det nu er du har på i ænderne ?(

StudieData ... Vantec Sleeve Kit ... Har dog brugt mere end én pakke da jeg hellere ville have at strømpen sad lidt tæt .... og det er der ikke nok af i én pakke. Der er kun størelsen større som Vantec har bereget til det ... Men syntes jeg var for stor. :))

Koster 100 kr for ét kit, så det er jo ikke så galt igen.

Det er krympeflex der sidder i enden ved stikne ....

Kvaliteten af krympeflex og strømpe er ikke lige den bedste jeg har prøvet, men når det hele først er monteret med noget god toldmodighed, så spiller det ikke den store rolle.

Har selv også et sort kit liggende jeg skal have brugt til de Lazer-LED´s & Lazer-UV´s jeg har i computeren. Det har jeg bare hurtigt smidt ind for at finde ud af hvor lyser er bedst osv.

83

torsdag, 10. juni 2004, 20:41

Barton 2500+ - Abit NF7-S - MSI 6600GT
2*256MB kingston HyperX 3500 - 120GB maxtor 8MB
Plextor DVD sort - Chieftec dragon midi sort
SLK 947+92mm - Arctic Cooling NV silencer 3 - Zalman NB47J

84

torsdag, 10. juni 2004, 20:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af joatim
hvilken er egentligt bedst af disse to:

http://www.databutikken.com/dk/default.p…Id=ASP500WPLSIL

http://www.databutikken.com/dk/default.php?artId=ASP520WSIL

og hvorfor...

Teknisk set, så er 520´eren lidt kraftigere ... Men i praksis, så er der INGEN forskel... Det er stort set kun et spørgsmål om smag. ;)

85

torsdag, 10. juni 2004, 20:44

Hejsa

ok mon man skulle overveje at købe sådan et sæt der :D

nu må vi se har dov også mange andre ting at bruge mine penge på lige nu (mit hus)

PSU Corsair TX750W & ASUS P5QD Turbo
INTEL Core 2 Quad Q9550 & ZALMAN CNPS9900A LED
4 x 2 GB DDRII Corsair Dominator PC2-8500 C5
ASUS Geforce GTX 560 Ti 1024 MB
Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic & LG Blue-Ray DVD R/RW
400 GB Samsung 7200rpm SATA2 & 1000 GB Samsung 7200rpm SATA2

86

torsdag, 10. juni 2004, 21:19

Mener vi havde en større tråd om forskellen på 500 og 520 watt modellen for noget tid siden. MENER at 520 watt watt gav lidt mere amp.

+1 amp.
+2 amp.
+1 amp.

Jeg mener bare at jeg kan huske disse tal kom frem, men hæng mig ikke op på det. Den største forkel er nu udseendet hvor jeg klart syntes 520 watt er flottest.

|^|Dell Inspiron 6400
|^|Intel Core Duo T2500 ( 2 Ghz )
|^|2 * 1 GB DDR2 533 Mhz - 4,4,4,12
|^|15.4" WSXGA UltraSharp (1680x1050) TrueLife™ - widescreen
|^|ATI Mobility X1400 256mb - 80 GB 5400 rpm

87

torsdag, 10. juni 2004, 21:24

Citeret

Oprindeligt indlæg af Henrik-
Mener vi havde en større tråd om forskellen på 500 og 520 watt modellen for noget tid siden. MENER at 520 watt watt gav lidt mere amp.

+1 amp.
+2 amp.
+1 amp.

Jeg mener bare at jeg kan huske disse tal kom frem, men hæng mig ikke op på det. Den største forkel er nu udseendet hvor jeg klart syntes 520 watt er flottest.

Nej, det er precis samme amps .... 28a / 30a / 34a.

Forskellen ligger i samlet max-watt som ligger på 20 watt mere for 520´eren. Som i praksis ikke vil gøre nogen forskel for laaaangt de fleste.

Men ja, syntes også bedre om 520´eren... :))

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (10.06.2004, 21:25)

88

torsdag, 10. juni 2004, 21:29

Citeret

Nej, det er precis samme amps .... 28a / 30a / 34a.

Forskellen ligger i samlet max-watt som ligger på 20 watt mere for 520´eren. Som i praksis ikke vil gøre nogen forskel for laaaangt de fleste.

Men ja, syntes også bedre om 520´eren...

Okay - Det var bare lige nogle tal som dukkede op da jeg tænkte over det - men var også langt fra sikkert.

Så er det jo bare en smags sag, og så de sølle 20 watt. Kan nu ikke lide et vindue i en strømforsyning, men det er jo smag og behag.

|^|Dell Inspiron 6400

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Henrik-" (10.06.2004, 21:30)

89

lørdag, 12. juni 2004, 15:19

Hmm.. Syns faktisk at den larmer ret meget! :(
Måske er det bare mig der er noget galt med, men efter jeg har sat den i syns jeg at min comp.larmer mere end den gjorde før med min Delux 400W..

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

90

lørdag, 12. juni 2004, 15:25

Når man skruer blæserne helt op syntes jeg også de larmer meget, men ellers er det ikke så slemt.

|^|Dell Inspiron 6400

91

lørdag, 12. juni 2004, 15:27

Har den hele tiden på "low".. Har dog skiftet kabinet i mellemtiden, måske det kunne ha' noget at sige?!

Har ikke skiftet blæsere eller noget! Min cpu-køler kan man næsten ikke høre, mit grafikkort er også næsten lydløst, min kabinetblæser (Papst 12db) larmer jo heller ikke.. Der kan kun være psuen tilbage, men alligevel ikke. For hvis man lægger øret til psu'en virker det ikke som om den larmer.. Ved sgu ikke hvad det kan være! :(

EDIT: Har selvfølgelig 2 HDD'er, men de larmer jo kun når de arbejder!

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Tarantula" (12.06.2004, 15:28)

92

lørdag, 12. juni 2004, 16:46

Citeret

Oprindeligt indlæg af Astrocity
Måske er det bare mig der er noget galt med, men efter jeg har sat den i syns jeg at min comp.larmer mere end den gjorde før med min Delux 400W..

Er der andre her der syntes den larmer ?

Jeg har nemlig slet ikke monteret min endnu, da jeg er ved at give den kabel strømper på.

Overvejer om jeg kan presse en 120 MM. blæser ind i bunden istedet for den som følger med :D

Er der nogen der ved hvor man kan købe blæsere i forskellige farver - magen dem der følger med ? Jeg ved antec har en 120 MM. blæser i gennemsigtig hvid acryl - ikke blå som dem der er i !

EDIT. O.K forget it. Der er simpelhen ikke plads nok...
har lige haft bunden/låget af. DAMM

Rotte købte du dine hos Studiedata ?

Nyt AMD system - under konstruktion

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "OC Canterwood" (12.06.2004, 16:56)

93

lørdag, 12. juni 2004, 16:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af OC Canterwood

Citeret

Jeg har nemlig slet ikke monteret min endnu, da jeg er ved at give den kabel strømper på.

Overvejer om jeg kan presse en 120 MM. blæser ind i bunden istedet for den som følger med :D

Er der nogen der ved hvor man kan købe blæsere i forskellige farver - magen dem der følger med ? Jeg ved antec har en 120 MM. blæser i gennemsigtig hvid acryl - ikke blå som dem der er i !

En 120mm i Aspire'n?! Hvordan faen vil du få plads til det?! 8o

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Tarantula" (12.06.2004, 16:50)

94

lørdag, 12. juni 2004, 16:53

Citeret

Nej, syntes ikke den larmer ... På low altså. :)) .... Men nu har jeg også skiftet blæserne ud, så nu siger den endnu mindre ... :))

Vil du sætte en 120mm på låget ?... Tja, hvis du sætter den så bundkortet kan være der osv, så er der jo nok ingen problemer med det. Men vil ikke så SÅ godt ud igen da den jo skal sidde på ydersiden af PSU´en... ;)

Købte hvad hos StudieData ? ... Det eneste jeg købte der var de budget-sleeving-kits ....

95

lørdag, 12. juni 2004, 16:57

Citeret

Citeret

Nej, syntes ikke den larmer ... På low altså. :)) .... Men nu har jeg også skiftet blæserne ud, så nu siger den endnu mindre ... :))
Vil du sætte en 120mm på låget ?... Tja, hvis du sætter den så bundkortet kan være der osv, så er der jo nok ingen problemer med det. Men vil ikke så SÅ godt ud igen da den jo skal sidde på ydersiden af PSU´en... ;)

Købte hvad hos StudieData ? ... Det eneste jeg købte der var de budget-sleeving-kits ....

Er det svært at skifte blæserne ud? Hvordan sidder de fast? Er de loddet fast? Har ikke rodet med at skifte blæsere ud i psu'er endnu.. :O

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

96

lørdag, 12. juni 2004, 17:00

Citeret

Er det svært at skifte blæserne ud? Hvordan sidder de fast? Er de loddet fast? Har ikke rodet med at skifte blæsere ud i psu'er endnu.. :O

Næ. Det er nemt nok. Ville dog fortrække at de var skruet fast. De sidder med nogle plastic-nitter man lige skal klemme sammen for at fjerne. Underligt nok, så var jeg forsigtig og fjernede dem uden at ødelægge dem .... Selvom jeg ikke skulle bruge dem. Har skruet blæserne fast med selskærende skuer som man normalt bruger til blæsere. Så sidder de som de skal. :))

Blæserne sidder med et 2pin stik inde i PSU´en. Så når man skifter dem ud, så er det bare at genbruge stikket med nogle nye pins og voila... Så kører det.

97

lørdag, 12. juni 2004, 17:05

Citeret

Citeret

120 MM. kan bare ikke være der. Hvor købte du dine blæsere Kunne godt bruge nogle andre uden LED lys.

Nyt AMD system - under konstruktion

98

lørdag, 12. juni 2004, 17:07

Citeret

Citeret

Næ. Det er nemt nok. Ville dog fortrække at de var skruet fast. De sidder med nogle plastic-nitter man lige skal klemme sammen for at fjerne. Underligt nok, så var jeg forsigtig og fjernede dem uden at ødelægge dem .... Selvom jeg ikke skulle bruge dem. Har skruet blæserne fast med selskærende skuer som man normalt bruger til blæsere. Så sidder de som de skal. :))

Blæserne sidder med et 2pin stik inde i PSU´en. Så når man skifter dem ud, så er det bare at genbruge stikket med nogle nye pins og voila... Så kører det.

Ok.. Vil lige kigge på det ved lejlighed! Tror jeg vil sætte 2xPapst 12db i! En i hver ende! Ikke den ned mod cpu-køleren - den har en dejlig blå farve! ;)
Du ved ikke tilfældigvis hvor der findes en guide til det?

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

99

lørdag, 12. juni 2004, 17:09

Citeret

120 MM. kan bare ikke være der. Hvor købte du dine blæsere Kunne godt bruge nogle andre uden LED lys.

Jeg købte dem jeg brugte hos SHG.dk da jeg også skulle have nogle andre ting der. :))

Hvad med dem her ? Det er ihvertfald uden LED... :))
http://www.shg.dk/produkter/infobox.asp?varenr=270045&kat=

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (12.06.2004, 17:10)

100

lørdag, 12. juni 2004, 17:12

Citeret

Ok.. Vil lige kigge på det ved lejlighed! Tror jeg vil sætte 2xPapst 12db i! En i hver ende! Ikke den ned mod cpu-køleren - den har en dejlig blå farve! ;)
Du ved ikke tilfældigvis hvor der findes en guide til det?

Okey ... Men de skal jo også køle lidt ikke ?... 8o

En guide til hvad ? Hvordan man fjerner nogle skruer ? 8o

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.