Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

onsdag, 9. juni 2004, 10:57

Øv altså.. dumme svenskere! ;(

E8200/4Ghz - Passive TRUE 120
Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

22

onsdag, 9. juni 2004, 11:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Astrocity
Øv altså.. dumme svenskere! ;(

Derfor får de også smæk af DK i Portugal

(Og nu tilbage til Topic.. )

AMD X2 4400 2200@2700mhz (257x10,5) .
ASUS A8N SLI Premium (HTT 257x4=1028 mhz)
ASUS EAX1900XT 512 mb Ram
2 Gb OCZ 2,0-2-3-5 1T, 207 mhz FSB
Enermax Liberty 500
Maxtor NCQ Sata2 HDD
CPU+GFX med Alphacool vandkøl
Viewsonic VX2025VM 20" Widescreen

23

onsdag, 9. juni 2004, 12:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af NimD4
Min er kommet til byen.. men posten har fandeme ikke været her endnu!! :lame: vil sgu have den nu :D /me want! :P

[edit] Heh, 3, 2, 1 så var den der :D må hellere ned og pakke den op :P [/edit]

Hvordan ligger spændingerne på den, er de stabile?
Eller er du ikke kommet så langt endnu..

24

onsdag, 9. juni 2004, 12:48

Har ikke fået sat den til endnu, men regner med at gøre det lige om lidt.. :) fik også lidt bonus ting.. kun 3 bolcher.. (mmm..smager godt :T ) og en oplukker med deres logo. Psu'en ser sgu vildt fee ud :D

ja hej [smiley_med_briller]

25

onsdag, 9. juni 2004, 12:48

Citeret

Nogen der ved hvor lang tid der generelt går før databutikken.com sender ens varer?!

He...

1. Gang jeg købte hos dem .... = Ingen pakke (Hovsa, de havde glemt det)

2. Gang ... Et par dage. (Den Aspire520´er)

Så det svinger vel, men generalt, så får folk deres ting rimeligt hurtigt.

26

onsdag, 9. juni 2004, 12:51

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Nogen der ved hvor lang tid der generelt går før databutikken.com sender ens varer?!

He...

1. Gang jeg købte hos dem .... = Ingen pakke (Hovsa, de havde glemt det)

2. Gang ... Et par dage. (Den Aspire520´er)

Så det svinger vel, men generalt, så får folk deres ting rimeligt hurtigt.

Håber ikke de har glemt mig.. Bestilte igår, det samme gjorde NimD4 - han har fået sin, jeg har ikke fået min endnu! :(

Hvad skrev de til dig mht. den pakke hvor de havde glemt dig?! :rolleyes:

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

27

onsdag, 9. juni 2004, 12:54

Citeret

Håber ikke de har glemt mig.. Bestilte igår, det samme gjorde NimD4 - han har fået sin, jeg har ikke fået min endnu! :(

De har vel ikke glemt dig, men du har vel fået en bekræftigelse på at du har bestilt osv....

Tja, efter et stykke tid skrev jeg til dem og spurgte hvor mine varer blev af ... Fik så at vide at de ikke havde varen mere og ikke ville få dem hjem. Som de ikke havde fortalt. Så fortalte dem at de kunne hoppe og rende. Så jeg købte mine RAM i Gylland istedet for. :))

28

onsdag, 9. juni 2004, 12:54

Citeret

Har ikke fået sat den til endnu, men regner med at gøre det lige om lidt.. :) fik også lidt bonus ting.. kun 3 bolcher.. (mmm..smager godt :T ) og en oplukker med deres logo. Psu'en ser sgu vildt fee ud :D

Ikke sådan så du kan smide nogle pics op når du har fået den op og køre?! :D

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

29

onsdag, 9. juni 2004, 12:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

De har vel ikke glemt dig, men du har vel fået en bekræftigelse på at du har bestilt osv....

Tja, efter et stykke tid skrev jeg til dem og spurgte hvor mine varer blev af ... Fik så at vide at de ikke havde varen mere og ikke ville få dem hjem. Som de ikke havde fortalt. Så fortalte dem at de kunne hoppe og rende. Så jeg købte mine RAM i Gylland istedet for. :))

Har fået en ordrebekræftelse - ikke noget med t&t mail eller noget! :( Men det sender de jo sikkert først når den bliver sendt..

Hehe, de svenskere er svære at blive kloge på! :crazyeyes:

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

30

onsdag, 9. juni 2004, 13:11

Hvor lang tid burde man vente før man kan tillade sig at brokke sig? 8o

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

31

onsdag, 9. juni 2004, 13:16

Jaaa, jeg venter stadig på at modtage min, efter at have bestilt den for 2½ uge siden X(

Bestilte hos tjdata da varen stod på lager og leverings tid på 1-2 dage!
Der gik så 3 dage hvorefter jeg fik en mail om at de ikke havde den valgte på lager mere, og der ville gå 1 uge før de fik dem igen...
Jammen det måtte jeg så bare bide i mig og låne en kammerats 250Watts psu, eftersom jeg havde solgt min SeaSonic400!

Nu venter jeg stadig og skrev til tjdata for et par dage siden men har ikke fået respons fra dem :(

Kom nuuuuuuu

32

onsdag, 9. juni 2004, 13:18

Citeret

Oprindeligt indlæg af steven
Jaaa, jeg venter stadig på at modtage min, efter at have bestilt den for 2½ uge siden X(

Bestilte hos tjdata da varen stod på lager og leverings tid på 1-2 dage!
Der gik så 3 dage hvorefter jeg fik en mail om at de ikke havde den valgte på lager mere, og der ville gå 1 uge før de fik dem igen...
Jammen det måtte jeg så bare bide i mig og låne en kammerats 250Watts psu, eftersom jeg havde solgt min SeaSonic400!

Nu venter jeg stadig og skrev til tjdata for et par dage siden men har ikke fået respons fra dem :(

Kom nuuuuuuu

Det er jo ikke databutikken.com.. ;) Ring til dem og hør, evt. mød op deres adresse hvis du bor tæt på!

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

33

onsdag, 9. juni 2004, 13:24

Ja overvejer også at ringe hvis de ikke sender en mail idag... men tror ikke jeg får en psu af at køre derind da de 'efter sigende' ikke har den på lager ;) har de jo ikke. bare noget pis man ikke får det atvide før man bestiller :(

34

onsdag, 9. juni 2004, 13:26

Citeret

Ja overvejer også at ringe hvis de ikke sender en mail idag... men tror ikke jeg får en psu af at køre derind da de 'efter sigende' ikke har den på lager ;) har de jo ikke. bare noget pis man ikke får det atvide før man bestiller :(

Nej det er p!sse irriterende ikke at vide noget.. Har du betalt med dankort eller pr.efterkrav?

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

35

onsdag, 9. juni 2004, 13:39

Betalt ved overførsel fra banken mener jeg! Mener ikke der kunne betales med Dan Kort!
Ka dog være jeg tager fejl, det er jo også lang tid siden jeg betalte ;)

Men den er betalt det sikkert!

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "steven" (09.06.2004, 13:41)

36

onsdag, 9. juni 2004, 13:45

Citeret

Betalt ved overførsel fra banken mener jeg! Mener ikke der kunne betales med Dan Kort!
Ka dog være jeg tager fejl, det er jo også lang tid siden jeg betalte ;)

Men den er betalt det sikkert!

Nu ved jeg ikke hvor du bor, men der er vidst en del fra tweak.dk crewet der er fra Odense. Måske du kunne overtale dem til at tage ned til TJData og spørge dem hvis du ikke finder en løsning på dit problem!?

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

37

onsdag, 9. juni 2004, 13:48

Kunne selvfølgelig være en mulighed! Men jeg venter lige og ser hvad der sker og ringer til dem imorgen.

Der er jo ikke meget at gøre hvis de simpelthen ikke har den på lager! Ja så skulle det være at få pengene igen og købe et andet sted.

38

onsdag, 9. juni 2004, 13:50

Citeret

Kunne selvfølgelig være en mulighed! Men jeg venter lige og ser hvad der sker og ringer til dem imorgen.

Der er jo ikke meget at gøre hvis de simpelthen ikke har den på lager! Ja så skulle det være at få pengene igen og købe et andet sted.

Nej, men så ved man at man ikke skal handle hos dem mere! ;)

Asus P5E
XFX HD5850 BE
4GB Corsair DHX PC6400
Samsung 1TB F3
Corsair TX650
Antec Solo

39

onsdag, 9. juni 2004, 14:56

Citeret

Citeret

Ikke sådan så du kan smide nogle pics op når du har fået den op og køre?! :D

Hva præcis vil du se billeder af ? :)

ja hej [smiley_med_briller]

40

onsdag, 9. juni 2004, 15:14

Citeret

Oprindeligt indlæg af noxon

Citeret

Min er kommet til byen.. men posten har fandeme ikke været her endnu!! :lame: vil sgu have den nu :D /me want! :P

[edit] Heh, 3, 2, 1 så var den der :D må hellere ned og pakke den op :P [/edit]

Hvordan ligger spændingerne på den, er de stabile?
Eller er du ikke kommet så langt endnu..

Nope den er ikke monteret endnu. Jeg forventer de er stabile !

Nyt AMD system - under konstruktion

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.