jeg har lidt bøvl med mit graffikort.. for et par uger siden begyndte der at komme hvide og røde streger på min skærm... men i dag blev det være.. nu går skærmen ud imens computeren stadig bare står og kører.. ellers bliver hele skærmen bare går. og så kan jeg genstarte og så sker det igen..
skal jeg på udkig efter et nyt grafikkort ellre er det noget der kan ordnes ???
[IMG]C:\Documents and Settings\SPST\Skrivebord\1.bmp[/IMG]
Oprindeligt indlæg af c-k
lyder lidt som et nyt graffikkort, men du kan da prøve at sende det til RMA, kan jo være de kan gøre noget.
men et nyt graffikkort behøves jo heller ikke være særligt dyrt
det med RMA. det kan man da ikke hvis man har lavet ændringer på grafikkortet.. kan man det ???
og et nyt garfikkort.. jeg har kigget lidt på ATI 9800 pro til ca 2000 kr ellr fx 5900 men ved ikke hva der er bedst og om det over hovedt kan betale sig at købe et af dem ??
alle geforce 4 kort går jo i stå, det samme er da også sket for andre herinde samt en jeg kender, mystisk
"The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr." - Prophet Muhammed SAW
"A man's true wealth is the good he does in the world." Prophet Muhammed SAW Pixel IT Wild life of Pakistan!
Nothing is impossible!
nej så kan du ikke sende det til RMA, vil sige det godt kan betalle sig med et 9800pro det er stadig et rigtigt godt kort, men du skulle måske lige vente lidt med at købe det kan være priserene falder lidt når de nye kort kommer..
btw. så kan du få et 9800pro fra Powercolor(rigtig godt mærke) til ca 1650,- her www.jes-computer.de har købt mit det og der clocker rigtigt godt
Oprindeligt indlæg af shahid_2dk
alle geforce 4 kort går jo i stå, det samme er da også sket for andre herinde samt en jeg kender, mystisk
ikke alle har næsten lige solgt mit det var ca 2år gammelt og køre/kørte som nyt men ja der er mange der har de problemer, det er som reelt de lidt dårligere geforce4 kort.
"The ink of the scholar is more sacred than the blood of the martyr." - Prophet Muhammed SAW
"A man's true wealth is the good he does in the world." Prophet Muhammed SAW Pixel IT Wild life of Pakistan!
Nothing is impossible!
hvor langt tid går det inden et 9800 pro er ved at være for lille til spil og sådan noget ??
jeg vil lige være sikker på at mit grafikkort er defekt...
kan man jo også gøre personligt er jeg ikke så meget til de der brugte ting. ingen garanti osv. og svært at vide hvor misbrugt det er. men man kan være heldig og lave et super køb og spare en hel del penge
nej så kan du ikke sende det til RMA, vil sige det godt kan betalle sig med et 9800pro det er stadig et rigtigt godt kort, men du skulle måske lige vente lidt med at købe det kan være priserene falder lidt når de nye kort kommer..
btw. så kan du få et 9800pro fra Powercolor(rigtig godt mærke) til ca 1650,- her www.jes-computer.de har købt mit det og der clocker rigtigt godt
inde på den side du har lavet et link til hvor meget koster det i porto ??? jeg fandt et 256MB Sapphire Radeon X800 Pro Lite-RTL det koster 2963 kr og det er jo ik så galt...
inde på den side du har lavet et link til hvor meget koster det i porto ??? jeg fandt et 256MB Sapphire Radeon X800 Pro Lite-RTL det koster 2963 kr og det er jo ik så galt...
Mener at x800pro lite kun har 8 pibe-lines, så der er nok ikke så meget at hente. Eller er der??
Mac Pro / 2*Xeon E5472 / 22GB DDR2 800MHz [ECC]
2*HP 23xi / eVGA GTX 570 / Airport Extreme / Bluetooth
2*180GB Intel 330 [RAID 0] / 2TB Barracuda Green
Logitech Solar K750 @ Magic Mouse / JBL Creature II