Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

41

lørdag, 8. marts 2003, 12:01

Citeret

Originally posted by -Sandman-

det jeg tror virksomheder som shg.. er mest bange for.. er nok pressen...

min far er lige blevet tricket af Viasat...

de er allerede i pressen på andres grundlag... så hvis de ikke gør noget ved det... så ses vi i Rene Ord For Pengene...

hvis det ikke hjælper... står Jens Olaf Jersild og banker på ;)

:D :D :D :D :D :D :D :D :D

The_Unforgiven

42

lørdag, 8. marts 2003, 19:18

kunne det tænkes at SHG har testet CPU'en??? det var bare en tanke......
i de tilfælde jeg sælger noget, er det sgu da gennemtestet, specielt ville jeg da gøre det hvis det skulle sælges over nettet

43

lørdag, 8. marts 2003, 19:21

Yacuzi

Det er muligt men entekniker der låner en cpu fra lager gør den ren igen.

Har da tit lånt noget på lager for lige at teste det
så pakker man det pænt ned igen.

somme tider ligger man en seddel i pakken

Denne vare har været tæstet af teknikken.

44

lørdag, 8. marts 2003, 19:24

Citeret

Originally posted by Yacuzi
kunne det tænkes at SHG har testet CPU'en??? det var bare en tanke......
i de tilfælde jeg sælger noget, er det sgu da gennemtestet, specielt ville jeg da gøre det hvis det skulle sælges over nettet

Men nu tvivler jeg på at du sælger lige så meget som SHG.....

Hvis de skulle teste alle ting de solgte så skulle de sgu nok have en lille hær til at arbejde for dem. *G*

45

lørdag, 8. marts 2003, 19:27

Citeret

Originally posted by GrillRotten
Hvis de skulle teste alle ting de solgte så skulle de sgu nok have en lille hær til at arbejde for dem. *G*

det har de ikke :)

46

lørdag, 8. marts 2003, 19:28

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK

Citeret

Originally posted by GrillRotten

det har de ikke :)

Havde jeg nu heller ikke regnet med de havde. *G* :D

47

lørdag, 8. marts 2003, 19:34

det var bare en tanke, jeg kender ikke SHG for andet end godt, men i alle forretninger er der brådne kar, og der vil altid være nogen der føler at de får en dårlig behandling.. jeg er sikker på at hvis der er sket en fejl, kan den rettes....

Sneaky Ghost

Gæst

48

lørdag, 8. marts 2003, 19:40

-Sandman-

hvem helvede er Jens Olaf Jersild ?(

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

49

lørdag, 8. marts 2003, 19:43

Citeret

Originally posted by Sneaky Ghost
-Sandman-

hvem helvede er Jens Olaf Jersild ?(

ham som spiller terminator 3 :D

ej jeg mener det er ham fra "rapporten" (nej ikke "Rapport") :D

50

torsdag, 13. marts 2003, 15:28

Jeg handler ikke hos SHG mere...de 2 gange jeg har fået vare fra dem, har der været fejl på dem og hvis de havde været testet, var de fejl blevet opdaget og det havde ikke kostet mig 2 brændere her den sidste gang da jeg købte et bundkort fra dem .

Support er da lig med at kunden har altid lavet en fejl og skriver man en mail til dem får man ingen svar men okay den skal også hele vejen fra Sjælland og over vandet ;) ...

51

torsdag, 13. marts 2003, 21:09

Citeret

Originally posted by KimXp
Jeg handler ikke hos SHG mere...de 2 gange jeg har fået vare fra dem, har der været fejl på dem og hvis de havde været testet, var de fejl blevet opdaget og det havde ikke kostet mig 2 brændere her den sidste gang da jeg købte et bundkort fra dem .

Support er da lig med at kunden har altid lavet en fejl og skriver man en mail til dem får man ingen svar men okay den skal også hele vejen fra Sjælland og over vandet ;) ...
Jeg har købt meget hos shg (ca 8 pc sammenlagt) der har aldrig været de store problemer og hvis der var blev det bare byttet til nyt et 10tal med pil op til SHG

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

52

torsdag, 13. marts 2003, 22:45

KimXp
Du er da navi hvis du tror de står og tester alle vare de sender ud.

Det er der ikke nogle der gør nogle steder.

Men ok det er jo op til dig men hvordan kan et bundkort brænde en brænder af ?

53

fredag, 14. marts 2003, 10:37

For det første var det ikke mig der mente at SHG tester deres vare og for det andet så kan jeg ikke fortælle dig hvordan mine brænder er stået af da jeg ligesom ikke er tekniker... men kan kun skrive at der er stået 2 brænder af imens jeg har brugt det kort og efter jeg har sat mit gammel kort i har der ikke været nogen fejl på den 3 brænder jeg har nu .

Men okay kan det være du har en forklaring til mig, hvis det ikke er bundkortet hvad kan det så være Devil_DK
får du lyder da som en meget klog Person ... men prøv lige at læs hvad det var jeg skrev engang til og hvad der så var skrevet lidt længre oppe i tråden her ( kunne det tænkes at SHG har testet CPU'en ) ;) så måske det ikke var mig der var naiv og troede at SHG tester deres ting .

Jeg ville skam bare dele min oplevelse omkring at handle hos SHG og hvordan man behandler sine kunder.

Men sorry hvis jeg bragte dit pis i kog eller hvad der lige skete da du læste mit indlæg Devil_DK .

54

fredag, 14. marts 2003, 10:49

Citeret

Originally posted by KimXp
Jeg handler ikke hos SHG mere...de 2 gange jeg har fået vare fra dem, har der været fejl på dem og """"""----->>>hvis de havde været testet, var de fejl blevet opdaget<<<----- og det havde ikke kostet mig 2 brændere her den sidste gang da jeg købte et bundkort fra dem .

Du skriver da hvis de havde været testet !!

Jeg forstod sådan at du menta at havde de teste det bundkort inden de sendte det til dig men ok min fejl
sorry.

Hvorfor dine brændere er stået af kan jeg ikke forklare
jeg har set et bundkort brænde en cpu af forde strøm regulatoren på det stod af og gav en AMD cpu næsten 5 volt :) det kunne den ikke holde til.

55

fredag, 14. marts 2003, 11:19

Nu er det bare sådan at jeg ikke har lagt andet ind, i min pc ind gamle bundkort og brugt alt det andet som jeg også brugte på det nye Soltek kort og den brænder jeg har nu er en helt ny så mon ikke den var stået af også hvis det var en fejl på noget af det andet jeg har .

Vi er enig om at det er elektronik og at der ikke skal så meget ustabilitet til før tingene står, af men at jeg har 2 brænder der står af med det samme Kort ( soltek ) på 2 dage det mener jeg ikke kan være andet ind en fejl på kortet og jeg ville ikke engang turde prøve sådan et kort igen for det har kostet mig nok nu og SHG siger at man bare kan få tingene byttet ja goddaw´s DO måske man kan sådan i Jylland men sådan forgår det ikke herovre og det er jo ikke SHG der vil bytte det og nu handler jeg jo ikke kun der men da dem jeg handler med herovre ikke kunne skaffe kortet så valgte jeg SHG .... entlig undre det mig bagefter at SHG havde det kort hjemme da det er i restordre ... men okay kan jo været et man lige havde fundet ude på hylden :D

56

fredag, 14. marts 2003, 11:35

KimXp hvis du skal have varene byttet.... Skal du da bare sende dem tilbage til SHG... og bede dem om at betale portoen, hvilket burde være normal service for et firma som deres...

Men hvis du ikke engang har prøvet at få det byttet syntes jeg ikke du skal klage over noget... Da de jo ikke har haft en chance for at gøre noget så...

Jens Olaf Jersild er vært på TV-Programmet Rapporten.. ahn går til bunds i diverese sager..

Med skjult kamera og det hele.. han gør firmaer som viasat totalt til grin...

jeg syntes han er herre sej... ;)

57

fredag, 14. marts 2003, 12:01

Hej Sandman ..

Jeg har skam fået lovning på at man vil sende mig en retur label men har ventet forgæves i 4 dage nu og jow jow Post-Dk er ikke altid så hurtige kun hvis det er en pakke fra SHG for så kan man godt få den fra dag til dag... men kunne jo også være at grunden var en anden ( 14 dages fortrydelse- ret ) men bare en tanke men har skam sendt pakken retur nu da det ikke længre er en RMA-Sag ...men en retur vare

Men kan da ikke være rigtig at man som en ganske alm kunde skal være bange for at få byttet sin vare hos SHG ... hvad nu hvis min brænder står af for 3 gang hvem betaler snart det gilde der og ja ja en skide brænder koster da kun 500 - 600 kr men nu er det bare sådan at jeg ikke kommer til mine guldklumper ved at gå ud i haven og grave dem op *GG*

Jens Olaf Jersild køre et godt program det er vi skam meget enig om :)) men lad os nu se om ikke SHG sender mine penge retur.... for det vil nok være det bedste for alle .

58

fredag, 14. marts 2003, 12:27

KimXp

Kan ikke forstå du har så mange problemer
Jeg har altid fået mega go service hos SHG.

Fejl kan jo ske og at antyde de forsøger at
snyde dig PGA 14 dages retur ret den tror jeg
ikke på.

Håber da at da du sendte varen som var defekt
tilbage skrev at den var defekt ellers skubber
du jo problemet til næste kunde og det er jo ikke
fedt.

Men jeg håber da et alt går i orden for det er
da det bedste for alle.

Held og lykke frem over :)

59

fredag, 14. marts 2003, 12:38

jeg har da sendt papir med i pakken omkring fejlen, for ellers ville det jo som du selv skriver være surt for den næste som for kortet at man måske får sine ting brændt af .

Kan du også have en god weekend ;)

60

fredag, 14. marts 2003, 17:18

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven
Jeg modtog i går med posten en P4 2.5 in a box jeg havde købt hos SHG.
I dag til aften ville jeg ned til en bekendt og montere den.
Og fandme den er sgu brugt.
Hvordan ser jeg det?
Jo monteringsfladen på både cpu og køler er slidt.
Der er rester af kølepasta på cpu.
De er fandme frække.

The_Unforgiven

N har du vel husket at skrive serinummeret ned på cpuen, så de ikke bare renser den for kølepasta og sender den tilbage i skallen på dig :D
Bare et lille råd

Core 2 duo 2.33 GHz
ASUS P5N-e sli
Asus HD 5850

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.