Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

21

torsdag, 6. marts 2003, 23:09

Lidt sært i vil have lov til at kunne bruge jerres returret men i vil ikke have en vare som butikken har taget retur hvad skal de så gøre ved vare de har taget retur ?

Og nej de kan ikke bare sælge vare de har taget retur billigere for de tjæner i forvejen ikke ret meget på hardware.

Istedet for bare at blive sur og begynde at råbe forbruger råd og det er squ for dårlig og lorte butik og
havd i ellers kan finde på.

Bør i tænke over hvad de skal gøre.

Du har stadig fuld garenti på varen som du ikke ville have hvis du købte en brugt.

Alt i alt slå kold vand i blodet og se om den virker som den skal.

22

torsdag, 6. marts 2003, 23:18

Citeret

Originally posted by PLauGe
de er gode nok .. dog lidt langsome.. jeg fik lige en pakke i dag fra shg.dk .. alt virket fint fint :)

men The_Unforgiven tag en snak med dem og sig at du gerne vil have en der er ny og ik sidder gammelt kølersnask på

Det gør jeg også.
Håber de sender den med det samme.

The_Unforgiven

23

torsdag, 6. marts 2003, 23:27

The_Unforgiven

du burde også have snakket med dem
og set om de ville bytte den til en ny før du starter en tråd som denne.

Man kan ikke sige det er dårlig service de sender dig en cpu der har været monteret.

Som sagt tidligere hvad vil du have de skal gøre med returvare ?

Forlanger du de skal sælge det til en spot pris
og det er noget som de skal gøre med alle returvare kan du være sikker på en ting priserne vil stige.

24

fredag, 7. marts 2003, 02:03

Citeret

Originally posted by Blueshift
Har også haft problemer med shg. Min strømforsyning var en 350w men skulle have været en 400w. Da jeg så ringede sagde de bare det var et forkert label de havde sat på.

ved ikke hvor troværdigt den forklaring er. så kan man tjekke sin psu i windows???

Den stinker langt væk af svindel...
Hvad er deres begrundelse for at DE skulle have sat en anden label på end producentens - og hvor skulle de lige have fået en sådan henne....... ?( ?(

Jeg havde 100% krævet at få en bytter A.S.A.P - medmindre de ville have forbrugerrådet blandet ind i sagen..

(nu kan jeg ikke lige se din alder - men få evt. dine forældre til at hjælpe dig - bare sørg for at have argumenterne på plads - og så giv dem det glatte lag)

PS.: Ved godt den var lidt off topic - i forhold til orig. post.... ;) ;) ;)

25

fredag, 7. marts 2003, 02:26

Citeret

Originally posted by DEVIL_DK
Lidt sært i vil have lov til at kunne bruge jerres returret men i vil ikke have en vare som butikken har taget retur hvad skal de så gøre ved vare de har taget retur ?

Og nej de kan ikke bare sælge vare de har taget retur billigere for de tjæner i forvejen ikke ret meget på hardware.

Istedet for bare at blive sur og begynde at råbe forbruger råd og det er squ for dårlig og lorte butik og
havd i ellers kan finde på.

Bør i tænke over hvad de skal gøre.

Du har stadig fuld garenti på varen som du ikke ville have hvis du købte en brugt.

Alt i alt slå kold vand i blodet og se om den virker som den skal.

Yeah right........
Selvfølgelig vil vi da have lov at benytte vores returret.
Den vare han har fået kan jo i teorien have været det halve DK rundt - hos diverse købere som har haft problemer med den. Argumentet om at han burde montere den og se om den kører upåklageligt holder da ikke en meter - gør han det får han da 100% ikke byttet den - eftersom 14 dages retur retten bortfalder lige så snart den har været monteret.
At de ikke kan sælge returvarer billigere fordi de ikke tjener så meget i forvejen holder da ikke en meter - de sætter selv priserne - og jooo jeg er fuldt ud klar over at der er skarp konkurrence om kunderne - men det skal vel ikke komme købere til last.

At han har samme garanti som ved en "ny" holder heller ikke - jeg forstår sgu godt han ikke gider risikere at skulle sende den retur på garantien senere - og have det mulige bøvl med at få en bytter - alt i alt er det da usandsynlig dårlig forretnings skik at sende en vare - som så tydeligt er brugt - uanset om den har været brugt til demo, test eller lignende - det mindste de kunne gøre er sgu da at fjerne "beviserne".... ;)

26

fredag, 7. marts 2003, 09:15

Det lyder sgu underligt.

Jeg er sikker på der er sket en fejl!

Jeg har ALDRIG haft problemer når jeg har haft defekte eller forkerte vare fra SHG. Så prøv da at snakke med dem.

Held og lykke med det.

A computer lets you make more mistakes faster than any invention in human history, with the possible exceptions of combination of handguns and tequila.

27

fredag, 7. marts 2003, 09:26

ja held og lykke

28

fredag, 7. marts 2003, 13:56

jeg har købt hele svineriet hos shg. bliver da lidt klam når i fortæller sådanne historier...

29

fredag, 7. marts 2003, 14:25

Hvad er status for denne ?
Hvad er den endt med ?

Med Venlig hilsen

Dan Bernhard / Mouse

30

fredag, 7. marts 2003, 15:19

Har efterhånden købt hos SHG mange gange, uden nogen problemer. Deres RMA er bare helt i orden, jeg sendte et MB ind om tirsdagen, så de havde den om onsdagen, og om torsdagen, havde jeg et nyt MB :)

Men desværre kan man ikke være perfekt hver gang, sidder selv i et firma der sælger via nettet, og det er ikke altid at alting klapper 100% som det skal, så vil der altid være nogen der bliver pissed over at netop deres sag gik i kluder!!

Men i dette tilfælde må man nok sige at de har kludret i det, jeg ville sq heller ikke have en brugt CPU under nogen omstændigheder punktum

31

fredag, 7. marts 2003, 16:21

Her er deres svar:

Såfremt der er tale om en fejl, da bedes du sende produktet retur med en fejlbeskrivelse og en fakturakopi. Er det en BOX-model der er blevet købt eller?

Kan du eventuelt oplyse mig ordre- og kundenummer.

Vend lige tilbage hurtigst muligt - så skal jeg se på sagen.

Med venlig hilsen / Best Regards
Mikkel Thomsen

The_Unforgiven

32

fredag, 7. marts 2003, 16:25

arhh.. shg er sku lidt frække.. jeg har købt min computer hos dem også fint nok, fungerer perfekt, 8) de havde bare glemt at sende harddisken og diskettedrevet med ?( , så jeg ringede til dem og fik det et par dage senere...

33

fredag, 7. marts 2003, 16:33

Husk altid at opgive faktura/ordre nr. når man henvender sig og klager, bare et godt råd :)

34

fredag, 7. marts 2003, 16:33

oplevede også med shg.dk at jeg sendte en defekt hdd derop og så kom der sq en tilbage med samme defekt (SUSPEKT!!!).. eller bare snotdumt... det er svært at sige

embedded systems enthusiast

35

fredag, 7. marts 2003, 16:52

Citeret

Originally posted by Lion
Husk altid at opgive faktura/ordre nr. når man henvender sig og klager, bare et godt råd :)

Jeg sendte min mail ved at besvare deres mail ang den cpu med track og trace nr og ordrenr , så de er da lidt...........

The_Unforgiven

36

fredag, 7. marts 2003, 18:38

ups.....havde ikke lige set at der var svaret :)

Med Venlig hilsen

Dan Bernhard / Mouse

37

fredag, 7. marts 2003, 19:07

Jeg har lige været ude og bytte mit POV 4800 HOS
SHG ingen problemer der fik bare et nyt så service har de.

38

fredag, 7. marts 2003, 19:28

jeg har handlet med shg og gør det ik mere... første mobo jeg købte der var defekt og der gik 3 uger inden jeg fik et nyt... har os prøvet den med returretten der gik over 3 uger inden jeg fik penge retur... og et mobo som ik var defekt hvor jeg fik at vide at det kostede et testgebyr på 140kr fik jeg at vide i fonen hvor efter at jeg fik en rigtig fiiiiin efterkravspakke på 300 og et eller andet tæt på 400kr flippede totalt ud på dem.. men de glemte jo lige at sige at de 140 kr var uden moms og efterkravsgebyr osv osv.. den sag tog 3uger.. så det er slut med shg herfra

39

fredag, 7. marts 2003, 20:04

har ikke oplevet noget dårlig med dem de levere til tiden og sker der en fejl så har de ordnet det

40

lørdag, 8. marts 2003, 09:31

det jeg tror virksomheder som shg.. er mest bange for.. er nok pressen...

min far er lige blevet tricket af Viasat...

de er allerede i pressen på andres grundlag... så hvis de ikke gør noget ved det... så ses vi i Rene Ord For Pengene...

hvis det ikke hjælper... står Jens Olaf Jersild og banker på ;)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.