Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 6. marts 2003, 20:34

Jeg modtog i går med posten en P4 2.5 in a box jeg havde købt hos SHG.
I dag til aften ville jeg ned til en bekendt og montere den.
Og fandme den er sgu brugt.
Hvordan ser jeg det?
Jo monteringsfladen på både cpu og køler er slidt.
Der er rester af kølepasta på cpu.
De er fandme frække.

The_Unforgiven

2

torsdag, 6. marts 2003, 20:36

What ???.....

Sådan nogle røvhuller. *GG*

Ej, men det kan jo være de har kommet til at pakke en demo-model til dig... Skriv/Ring til dem og fortæl det.

Forhåbenligt er de forstående. :D

3

torsdag, 6. marts 2003, 20:39

Håber da de er det.
Ellers må jeg køre derop og så er jeg ikke helt rolig når jeg ankommer.
Har sendt en mail.
Det er pissetræls , altid op til weekend og ham der skal have den er som et barn til jul , he he.

The_Unforgiven

4

torsdag, 6. marts 2003, 20:41

He he... Jeg tvivler på de ønsker dårlig omtale, så de bytter den jo nok så længe du lyder oprigtig. :D

5

torsdag, 6. marts 2003, 20:46

Det er sku flot!

6

torsdag, 6. marts 2003, 20:50

Og ellers................. FORBRUGERRÅDET :D :D :D :D :D

7

torsdag, 6. marts 2003, 20:53

Citeret

Originally posted by Blueshift
Og ellers................. FORBRUGERRÅDET :D :D :D :D :D

YES !!! :D

8

torsdag, 6. marts 2003, 20:54

efter hvad jeg ved har andre haft det problem.. du har højest sandsynligt fået en CPU som en anden har haft en små 14 dage..

det er en ganske normal ting som de fleste IT shops gør i større eller mindre omfang. pga priser og fortjeneste bliver de ganske enkelt nødt til det ..

9

torsdag, 6. marts 2003, 20:56

Ja så skal prisen sgu være en anden.
Og noget andet er ,jeg vil aldrig købe en brugt cpu , ihvertifald ikke til den pris , halv pris og samme " garanti " så ok.

The_Unforgiven

10

torsdag, 6. marts 2003, 20:58

Sikkert fordi at den clocker dårligt!

11

torsdag, 6. marts 2003, 20:58

beklager men sådan er verden ik .. hvis du stiller det krav vil du højest sandsynligt bare få besked på at sende det retur så vil du få pengene tilbage..

12

torsdag, 6. marts 2003, 21:13

Krav????
Om halv pris , jeg skrev først at jeg slet ikke vil købe en brugt cpu.
Jeg vil have at de bytter den til en ny , asap.
Skal have den lørdag , ellers henter jeg den selv på deres regning , he he.

The_Unforgiven

13

torsdag, 6. marts 2003, 21:36

Citeret

Originally posted by The_Unforgiven
Ja så skal prisen sgu være en anden.
Og noget andet er ,jeg vil aldrig købe en brugt cpu , ihvertifald ikke til den pris , halv pris og samme " garanti " så ok.

The_Unforgiven

Bop bop - så dåååmme kan de sgu da ikke være........ X( X( X( X(

HVIS man ville købe en brugt CPU, kunne man jo lige så godt gøre det udenom en shop.

De må da bare sende en ny aldeles omgående - ELLERS............................. ;)

14

torsdag, 6. marts 2003, 21:38

FORBRUGERRÅDET 8o

:D :D :D :D :D :D :D :D

15

torsdag, 6. marts 2003, 21:42

Har også haft problemer med shg. Min strømforsyning var en 350w men skulle have været en 400w. Da jeg så ringede sagde de bare det var et forkert label de havde sat på.

ved ikke hvor troværdigt den forklaring er. så kan man tjekke sin psu i windows???

WeedStream

Gæst

16

torsdag, 6. marts 2003, 21:44

Citeret

Originally posted by Blueshift
Har også haft problemer med shg. Min strømforsyning var en 350w men skulle have været en 400w. Da jeg så ringede sagde de bare det var et forkert label de havde sat på.

ved ikke hvor troværdigt den forklaring er. så kan man tjekke sin psu i windows???

Jeg tror sku ikke at de må sætte anden label på end den der er fra producenten af, jeg er dog ikke helt sikker men næsten.

17

torsdag, 6. marts 2003, 21:48

Kan man tjekke psu'en i windows???

18

torsdag, 6. marts 2003, 21:50

Hmm... klamt
Jeg har selv købt for mange tusinde kroner hos SHG. Indtil videre har de leveret de rigtige vare.. men servicen kunne godt være bedre!! Eller.. de kunne godt lave en service!! :D

Men ring til dem og rig du har fået noget brugt... Så skal du nok få noget nyt - hvis du kan bevise den er brugt :/

19

torsdag, 6. marts 2003, 22:20

Man kan ik klage over servicen for der er ik nogen !! :D

20

torsdag, 6. marts 2003, 22:59

de er gode nok .. dog lidt langsome.. jeg fik lige en pakke i dag fra shg.dk .. alt virket fint fint :)

men The_Unforgiven tag en snak med dem og sig at du gerne vil have en der er ny og ik sidder gammelt kølersnask på

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.