Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 21. maj 2004, 17:37

Ja så fik jeg min nye skærm ind af døren. Se sig!
Og aldrig har jeg set noget så stilfuldt og smukt!
Det skarpeste billede og dejligt lys og lækre fyldige farver! :D
Men hvis du bare overvejer at spille et spil en gang imellem så GLEM denne skærm! Det duer sku ikke sammen! Den er allerede på vej tilbage!!! ;)
Synd at de ikke er nået længere med TFT skærme i den størrelse! ;)

Conroe Q6600 @ 3.2ghz
Asus P5W64 PRO
XFX Geforce 8800GTX XXX / 24" Dell Ultrasharp 2407WFP
4Gb Corsair PC8500
Lian Li PC-7 Black / Seasonic 600watt S12 SLI

2

fredag, 21. maj 2004, 17:39

Citeret

Oprindeligt indlæg af Richie
Men hvis du bare overvejer at spille et spil en gang imellem så GLEM denne skærm! Det duer sku ikke sammen! Den er allerede på vej tilbage!!! ;)

Havde jeg heller ikke regnet med den kunne klare ... Det kunne den Samsung 172x jeg testede ud et par dage heller ikke ... Men var nu tæt på ... Men tæt på er ikke godt nok... De 12 ms skal ned på 1... bare for at være krævende ... :))

3

fredag, 21. maj 2004, 17:41

Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg vil ha en CRT skærm igen! Men problemet er at jeg lige er flyttet til et værelse hvor der ikke er plads til en dejlig stor CRT skærm! X( Så jeg må "nøjes" med en "god" 17" TFT!

Conroe Q6600 @ 3.2ghz
Asus P5W64 PRO
4Gb Corsair PC8500

4

fredag, 21. maj 2004, 17:52

Citeret

Jeg kunne ikke være mere enig. Jeg vil ha en CRT skærm igen! Men problemet er at jeg lige er flyttet til et værelse hvor der ikke er plads til en dejlig stor CRT skærm! X( Så jeg må "nøjes" med en "god" 17" TFT!

Så brug din returret ... Hvis du har sådan en ... og byt skærmen til noget der passer dig bedre. Ville være dumt andet hvis muligheden er der ...

5

fredag, 21. maj 2004, 18:17

Findes der ikke en mega lækker 19" CRT fra samsung der er pæn og sort og selvfølgelig med fladt billedrør!?

Conroe Q6600 @ 3.2ghz
Asus P5W64 PRO
4Gb Corsair PC8500

6

fredag, 21. maj 2004, 18:19

Citeret

Findes der ikke en mega lækker 19" CRT fra samsung der er pæn og sort og selvfølgelig med fladt billedrør!?

Ikke sort tror jeg, men 959 NF´eren som jeg har er sgu nice må jeg sige .... Fladt rør osv .... og holder Samsungs stil eller hvad man kan sige .... Men ja, det er en klods som CRT´erne jo er ...

7

fredag, 21. maj 2004, 18:25

Jamen jeg savner min klods! Høj vægt= Høj kvalitet! ;)
Det må da kunne lade sig gøre at få en sort CRT "designer" skærm som min Xerox!

Conroe Q6600 @ 3.2ghz
Asus P5W64 PRO
4Gb Corsair PC8500

8

fredag, 21. maj 2004, 18:45

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Havde jeg heller ikke regnet med den kunne klare ... Det kunne den Samsung 172x jeg testede ud et par dage heller ikke ... Men var nu tæt på ... Men tæt på er ikke godt nok... De 12 ms skal ned på 1... bare for at være krævende ... :))

Synes nu 12ms er FINT... I er lidt for krævende... Nu er det ikke sådan så at i dør af det... Hehe...

De gamle TFT/LCD havde mega probs... Men synes da de nye er udmærket...

Ville hellere have haft en LCD/TFT end en CRT skærm nu... Den er bare GRIM STOR TUNG og grimt billed... Synes LCD er mere klart...

9

fredag, 21. maj 2004, 18:49

Citeret

Oprindeligt indlæg af købkøb
Synes nu 12ms er FINT... I er lidt for krævende... Nu er det ikke sådan så at i dør af det... Hehe...

De gamle TFT/LCD havde mega probs... Men synes da de nye er udmærket...

Ville hellere have haft en LCD/TFT end en CRT skærm nu... Den er bare GRIM STOR TUNG og grimt billed... Synes LCD er mere klart...

Ikke godt nok til hardcore-gaming IMO ... ;) ... Ellers ville jeg jo heller ikke have smidt den tilbage.

Man ja, billedet er sgu ellers flot ... Tøvede også lidt for det eneste den ikke kunne klare som jeg ville have at den skulle var hardcore-FPS ... Er måske krævende, men vil have at det skal være på højde med en god CRT og det er det jo desværre ikke ...

10

fredag, 21. maj 2004, 19:04

ctr gamer skærm.... og et 20 tommer plasma/tft tv til film osv det dur... :)

P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
Sapphire X800GT
4 X 512 mb DDR400
Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

11

fredag, 21. maj 2004, 22:35

Citeret

Hos SHG.dk kan du købe en Samsung SyncMaster 957MB, hvor "kassen" bagpå er sort/MEGET mørk, og rammen rundt om skærmen er mat-grå.
Billedet er selvfølgeligt fladt, og har et eller andet (blåligt) anti-skin-protection

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

Seneste tests og artikler

7

Fractal Design Define R5 Midi Tower

Sæt jer godt til rette, for Tw
Læs Mere

0

Logitech G502 Proteus Core Gaming Mouse

Endnu en dag og endnu en test
Læs Mere

0

Razer Deathadder Chroma

For et stykke tid siden teased
Læs Mere

0

Thermaltake Versa H23

Når man hører navnet Thermalta
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Ny OCZ Saber 1000 Enterprise SSD

OCZ Storage Solutions, har ann
Læs Mere

0

Need for Speed: No Limits kommer til iOS og Android

Electronic Arts har annponcere
Læs Mere

0

Nu kan man købe en iPad Air 2 i 24 karat guld

Hvis du er typen der ikke kan
Læs Mere

0

Intel snart klar med deres bud på en ChromeCast

Intel lancerer i 2015 en helt
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.