1

torsdag, 13. maj 2004, 10:57

Hejsa!
Jeg har et problem. Har et Geforce FX5200 AGPX8 siddende i min spand, og tilsyneladende, så kører det PCI-mode; skriver i driver-programmet:
Adapter infomation:
Bus: PCI x0
-Og det forstår jeg ikke... Har prøvet alle mulige drivere, men det virker bare ikke... Kører nu med den nyeste nvidia driver...
Til info: Jeg kører XP-Home, og kortet er Point Of View...

Håber nogen kan hjælpe mid med lidt ekspertise, for jeg er lost.. ;(

2

torsdag, 13. maj 2004, 12:56

Citeret

Oprindeligt indlæg af DrGnu
Hejsa!
Jeg har et problem. Har et Geforce FX5200 AGPX8 siddende i min spand, og tilsyneladende, så kører det PCI-mode; skriver i driver-programmet:
Adapter infomation:
-Og det forstår jeg ikke... Har prøvet alle mulige drivere, men det virker bare ikke... Kører nu med den nyeste nvidia driver...

Hey prøv at gå ind i din bios og find det der... der kan du ændre den fra at køre PCI til Agp ;-) havde selv det problem hehe :))

Tech-nørd, Gamer - IT all the way!

3

torsdag, 13. maj 2004, 14:25

Citeret

Oprindeligt indlæg af DrGnu
Hejsa!
Adapter infomation:

hvad for bundkort bruge du?

Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.