Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 7. maj 2004, 15:01

Så er jeg næsten færdig med at pakke det hele godt ind for at undgå kondens.

Tidligere i dag sejlede mig grafikkort i vand, så det var ved at være tiden. :]

Jeg har samtidig moddet min strømforsyning på +3.3v, +5.0v og +12.0v sådan at der er en anelse over volt. Normalt under volter Iwill DH800 bundkortet, og moddet har givet mig 23MHz mere stabilt, og jeg kan nu teste ved 50MHz mere end før.

Jeg har dog fundet ud af, at den køling der er på mosfets og omkring spolerne ved den øverste processor er mangelfuld. Området er utrolig varmt, så måske skal jeg montere en række 40x40mm blæsere til at tage det værste.

Sådan ser det ud når der mangler isolering. Men faktisk så er der det lag isolering der er fra fabrikken. Det er bare ikke helt nok.

Jeg har 3 lags isolering på det nederste kølehoved, og man kan sagtens se at der kun er 1 på det øverste. Kondens ...

Det er her omkring der bliver meget varmt.

2

fredag, 7. maj 2004, 15:11

Glemte helt at skrive at det endda er ved max belastning ved 3.8GHz med 4x SETI@Home klienter der kommer så meget kondens og is.

3

fredag, 7. maj 2004, 15:15

Den ser så ond ud den maskine 8)

Good job Martin *Thumbs up* :cheers:

Og der er ikke mere du kan gøre for at presse de to cpu'er yderligere?

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Try-this" (07.05.2004, 15:15)

4

fredag, 7. maj 2004, 15:23

Citeret

Oprindeligt indlæg af Try-this

Muligvis er der et vcore volt mod til IWill DH800 bundkortet der giver mulighed for op til 1.7v på processorene. Det venter jeg lidt spændt på, for så kan jeg helt sikkert presse dem yderligere.

5

fredag, 7. maj 2004, 15:28

Citeret

Oprindeligt indlæg af Tweak.dk

Citeret

Oprindeligt indlæg af Try-this

Muligvis er der et vcore volt mod til IWill DH800 bundkortet der giver mulighed for op til 1.7v på processorene. Det venter jeg lidt spændt på, for så kan jeg helt sikkert presse dem yderligere.

Ok, lyder godt :D - hvor mange volt kan de klare i din køling?

6

fredag, 7. maj 2004, 15:32

Jeg fornemmer du efterhånden jagter ydelse i stedet for at have et kabinet med festlige farver og pyntede kabler :D Hehe du ved hvad jeg mener.

Vildt med al den kondes. Tror ikke der er mangel på lag af isolering, men ligner næsten et sted der kommer luft ind, men hvad bare den kører.

Ja den ser lidt ond ud :clap:

Who am I?

7

fredag, 7. maj 2004, 15:44

Citeret

Oprindeligt indlæg af Gomer Pyle
Jeg fornemmer du efterhånden jagter ydelse i stedet for at have et kabinet med festlige farver og pyntede kabler :D Hehe du ved hvad jeg mener.

Vildt med al den kondes. Tror ikke der er mangel på lag af isolering, men ligner næsten et sted der kommer luft ind, men hvad bare den kører.

Ja den ser lidt ond ud :clap:

He he jeg har faktisk LED blæsere og katoderør mv. liggende til den.

Men det er ikke helt så nemt at gøre det pænt mere *GGGG*.

8

fredag, 7. maj 2004, 15:52

Ser godt ud :clap:

Håber du overlever det med kondens at der ikke er noget der lige pludselig brænder af pgr af det.

Asus maximus v extreme
Intel Core i7 3770k

Corsair H100
Corsair Dominator GT 1866
Samsung 830, 256GB
2x Asus 7970 DIRECT-CUII
Corsair HX 1050

Seneste tests og artikler

0

Creative SoundBlaster Roar SR20

Vi har her på Tweak.dk efterhå
Læs Mere

0

Tesoro Lobera samt Lobera Supreme

Denne test byder ikke bare på
Læs Mere

7

Fractal Design Define R5 Midi Tower

Sæt jer godt til rette, for Tw
Læs Mere

0

Logitech G502 Proteus Core Gaming Mouse

Endnu en dag og endnu en test
Læs Mere
Seneste nyheder

0

Cooler Master Seidon 120V Ver 2 vandkøling

Cooler Master har annonceret d
Læs Mere

0

Nyt Creative Sound Blaster Tactic3D Rage V2.0 gaming headset

Creative opgraderer nu deres p
Læs Mere

0

Harddiske på 10TB i 2015 og 100TB i 2025

Døjer du med at få nok lagerpl
Læs Mere

0

Mål for avanceret cyberangreb er nu afsløret

Der er nu gået mere end fire å
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.