Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

25

fredag, 7. maj 2004, 21:15

Bitter erfaring!
Det minste slag eller skraben på siden så er malingen væk!

26

fredag, 7. maj 2004, 21:18

Det er jo heller ikke det store x-tra arbejde i at give et hurtigt lag grunder.

27

fredag, 7. maj 2004, 21:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brumbassen

Citeret

Oprindeligt indlæg af vandahl
Husk at afrense og grunde!!! :)) :))

Hmmm afrense ja men lige frem grunde

Det hører sgu med ... Skal det gøres, så skal det gøres ordenligt ... Det er jo ikke en opel kadett hvor rusten bare skal dækkes til... ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "GrillRotten" (07.05.2004, 21:21)

28

fredag, 7. maj 2004, 21:58

Citeret

Oprindeligt indlæg af GrillRotten

Citeret

Oprindeligt indlæg af Brumbassen

Citeret

Oprindeligt indlæg af vandahl
Husk at afrense og grunde!!! :)) :))

Hmmm afrense ja men lige frem grunde

Det hører sgu med ... Skal det gøres, så skal det gøres ordenligt ... Det er jo ikke en opel kadett hvor rusten bare skal dækkes til... ;)

nej ok fair nok

jeg ved ikke regtig om jeg har mod til at gå i gang med mine monitore kabinet jo men skærm :rolleyes: :O

PSU Corsair TX750W & ASUS P5QD Turbo
INTEL Core 2 Quad Q9550 & ZALMAN CNPS9900A LED
4 x 2 GB DDRII Corsair Dominator PC2-8500 C5
ASUS Geforce GTX 560 Ti 1024 MB
Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic & LG Blue-Ray DVD R/RW
400 GB Samsung 7200rpm SATA2 & 1000 GB Samsung 7200rpm SATA2

29

fredag, 7. maj 2004, 23:37

Citeret

Oprindeligt indlæg af SilverShadow
Syntes at det ser ret godt ud. Hvad er det for et kabinet?

Jeg er ret sikker på det er et Codegen i 7XXX-serien, en ældre sag der ikke kan købes længere...

AMD Athlon 64 3200+ m/ AC Freezer 64 PRO Passiv Cooling, 1024MB DDR-RAM, 1,4TB HDD, GF 6600GT m/ Passiv Cooling, 2x DVD+/-RW, 20,1" TFT

30

lørdag, 8. maj 2004, 00:59

brumbasen det prob med hvid skærm har jeg heldigvis ikke da min skærm er samme farve som mii tastetur/mus/kabi fra standart, den er hvid/sølv det ser klart federe ud end med en normal hvid skærm så skynd dig at få den malet ;) og smid nogle billeder op af den når du er færdig ;) GL HF

31

lørdag, 8. maj 2004, 09:26

Hejsa

Ja jeg regner med at foden på de to skærme skal være sort og rasten skal være sølv og vil se om jeg ikke kan få knapperne sorte også :D

NOEL.dk jeg har lagt et link til det her kabinet tidligere i tråden men hvis du vil se det er det her

Det kan købes enu :crazyeyes:

PSU Corsair TX750W & ASUS P5QD Turbo
INTEL Core 2 Quad Q9550 & ZALMAN CNPS9900A LED
4 x 2 GB DDRII Corsair Dominator PC2-8500 C5
ASUS Geforce GTX 560 Ti 1024 MB
Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic & LG Blue-Ray DVD R/RW
400 GB Samsung 7200rpm SATA2 & 1000 GB Samsung 7200rpm SATA2

Dette indlæg er blevet redigeret 3 gange, senest redigeret af "Brumbassen" (08.05.2004, 09:28)

32

lørdag, 8. maj 2004, 10:50

Citeret

Oprindeligt indlæg af SjQLunD
Forstår ikke hvordan man kan få de ledninger væk 8o
Men man skal vel bare ta' sig tid til det :rolleyes:

Ville jeg også gerne vide!!
Er sgu et fjols til sådan noget.

The_Unforgiven

Reeven EUROS 120 mm Fan Round-Up

Reeven er en forholdsvis ny producent på markedet. De startede i 2009 og satser på at lave det bedste inden fo
Læs Mere

AMD A8-7600 APU

Så er AMD's seneste A8 APU endt på Tweak.dk redaktionen, og vi vil derfor stolt præsentere jer for vores test
Læs Mere

LC-Power Gaming 930W Kabinet

LC-Power har tilsendt os på Tweak.dk et af deres nye kabinetter i deres Gaming-serie. Dette hvide miditower ka
Læs Mere

Antec ISK310-150 micro tower

Står du og skal til at bygge dig en lille kontorcomputer, eller måske skal der et nyt kabinet til computeren v
Læs Mere

Thermaltake Commander FT Fan Controller

Hvis man har installeret et vildt custom vandloop i sin computer, kan det være ganske nyttigt at være i stand
Læs Mere

Logitech MX Master

Vi skal i denne test tage et kig på Logitechs nye flagskib af en mus ved navn MX Master. Der er tale om en mus
Læs Mere

Gigabyte Z170X-Gaming 7

Vi har denne gang vendt næsen mod Gigabyte, når vi endnu engang kaster os ud i en test af endnu et Z170 bundko
Læs Mere

be quiet! Dark Power Pro 1000 W PSU

Så er Tweak.dk tilbage med endnu en anmeldelse. Denne gang skal vi kigge på et kraftværk af en strømforsyning
Læs Mere

Mød ASUS GX700: ASUS' første vandkølede laptop

Bedst som man troede, at fremtidens gaming laptops snart ikke kunne blive vildere, så går ASUS all-in og præse
Læs Mere

ASUSTOR præsenterer verdens første Braswell NAS servere

Så er der nyt fra ASUSTOR, som vi flere gange har kigget på her på redaktionen. De har nemlig lige præsenteret
Læs Mere

Få overblikket over Team Tweaks tirsdagsstream

Tirsdagens stream blev vel overstået, og du kan her få det store forkromede overblik, hvad der skete på vores
Læs Mere

Star Wars Battlefront Beta kommer til oktober

Star Wars Battlefront skulle udkomme den 19. november 2015, men allerede til oktober skulle det for første gan
Læs Mere

Nyt eSport-bettingfirma støttes af Ashton Kutcher

Noget tyder på, at eSport bare bliver større og større, og det er da uden tvivl i den forbindelse, at et nyt e
Læs Mere

MSI lancerer tre nye Gaming Dragon laptops

MSI er et velkendt navn her på Tweak.dk redaktionen, og vi kan nu præsentere jer for de næste tre Gaming lapto
Læs Mere

Releasedato for Uncharted 4 afsløret

Hvis du er en af dem, der glæder sig ustyrligt meget til at komme i gang med det nye spil Uncharted 4: A Thief
Læs Mere

NVIDIA sluger større markedsandel og lægger afstand til AMD

Den evige konkurrence mellem de to store grafikkortproducenter, AMD og NVIDIA, bliver mere og mere ulige for h
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.