Kære gæst, velkommen til Tweak.dk.
Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer.
For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere.
Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen.
Hvis du allerede er registreret, så log på her.
tjaa det ser da meget godt ud, men ikke lige frem unikt den slags mod er der for mange af med en plexiglas rude og et par led-fans men må sige du har skjult dine kabler godt
ved ikke helt hvad jeg ellers skal gøre ved compen ville bare have de kabler væk der var synlige og så have lidt lys i vil dov gerne have et lysrør i midten lige under psu så der kommer lidt lys ned på cpu køleren
men det kommer nok en dag
Går med tanken om at male kabi sølvfarvet i stedet for hvid da min mus og mit tastatur er sølv og sort og så er der jo de to 17" skærme jeg har på de er jo standard hvide men nu må vi se hvad det bliver til
PSU Corsair TX750W &ASUS P5QD Turbo
INTEL Core 2 Quad Q9550 &ZALMAN CNPS9900A LED
4 x 2 GB DDRII Corsair Dominator PC2-8500 C5
ASUS Geforce GTX 560 Ti 1024 MB
Creative Sound Blaster X-Fi XtremeMusic & LG Blu-Ray DVD R/RW
400 GB Samsung 7200rpm SATA2 & 1000 GB Samsung 7200rpm SATA2
brumbasen det prob med hvid skærm har jeg heldigvis ikke da min skærm er samme farve som mii tastetur/mus/kabi fra standart, den er hvid/sølv det ser klart federe ud end med en normal hvid skærm så skynd dig at få den malet og smid nogle billeder op af den når du er færdig GL HF