Oprindeligt indlæg af DanielAndrewLowe
Har absolut ingen idé. Kender ikke noget personligt til nogle af modellerne, og den generelle viden omkring dem er stadig så lille at det er for mig umuligt at sige.
Meeen mon ikke jeg allerede hænger imod X800. Har alle dage været glad for ATI, og der skal ihvertfald noget drastisk til at ændre det.
hopper nok på et X800 når de er faldet i pris og at mit 9800Pro er blevet lidt ældre
Desuden ser det også ud til at monterings hullerne er det samme på X800 som 9800Pro og det betyder at jeg bare kan smide min waterchill blok over på uden de store problemer.
Oprindeligt indlæg af c-k
tjaa ved ikke rigtigt vilket kort jeg skal stemme på så lader helt vær venter til at kommer nogle ordenlige tests der er til at stole på
ATi today launced the X800 graphics card and had machine exhibits ready for attendees to see the “Ruby” demo. The Ruby demo has been released onto CD for attendees to view and see the effects that the X800 can render in real time. The demo was very impressive but was not a touch on the demo by Gabe Newell from Valve. This stole the whole keynote to actually see some new footage from Half Life 2. Again we got the whole video which is approximately 3 minutes long and as soon as we find somewhere with firewire we’ll get it on here asap because it’s one to watch! Gabe claimed the X800 is 40% faster than the GeForce 6800 for Half Life 2 and confirmed that we’ll see Half Life 2 this summer.
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Så er der kommet lidt nyt omkring ATi og HL2...
ATi today launced the X800 graphics card and had machine exhibits ready for attendees to see the “Ruby” demo. The Ruby demo has been released onto CD for attendees to view and see the effects that the X800 can render in real time. The demo was very impressive but was not a touch on the demo by Gabe Newell from Valve. This stole the whole keynote to actually see some new footage from Half Life 2. Again we got the whole video which is approximately 3 minutes long and as soon as we find somewhere with firewire we’ll get it on here asap because it’s one to watch! Gabe claimed the X800 is 40% faster than the GeForce 6800 for Half Life 2 and confirmed that we’ll see Half Life 2 this summer.
Det er jo Gabe fra valve der har udtalt det så man må gå ud fra han ved lidt af hvad han taler om selv om det lyder vildt....
@Grillrotten
Jeg vil da tror det er fordi de slår over i rommer tal hvor X = 10 og de gamle kort hed jo 9800.
Tror det er forklaringen... bedste jeg kan komme med....
Hvis man læser lidt videre på siden fra før finder man også at ATi's kort skulle være i handlen allerede i næste uge i US.
Dave announced that the X800 cards will be in retail stores in North America as early as next week at best buy. I found this hard to believe and asked a few ATi execs about this but they all confirmed the date and told me to keep an eye out on best buy (gutted I’m leaving America on Saturday).
Jeg vil da tror det er fordi de slår over i rommer tal hvor X = 10 og de gamle kort hed jo 9800.
Tror det er forklaringen... bedste jeg kan komme med....
Hm, ja det kunne jo være ... Lidt ukreativt måske istedet for at begynde på en HELT ny serie ... Eller bare forsætte den de har gang i.... Men tak for svaret. Er jo nok det så ...
Citeret
Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Hvis man læser lidt videre på siden fra før finder man også at ATi's kort skulle være i handlen allerede i næste uge i US.
Ville være cool nok, men lidt før ændre jo nok ikke på det helt store på vores markede..
jaa man kan se at der er nogle der ikke har brugt nok penge på deres psu og så må holde sig til de små ati kort hehe.
Ej tager nok et nvidia og da min lillebror skal konfimeres på lørdag har jeg lovet at samle en comp til ham. så kan jeg jo prøve med et ati kort til ham når de kommer ud.
P4 3.0 @ 3.3 - Asus P4P800 Delux
2 x 512mb PC3500 Kingston HyperX
Asus Geforce FX5900 Ultra 256 mb ram
2 x Weston 36 GB 10.000 RPM @ Raid 0
Maxtor 250 GB 7.200 RPM IDE 133