Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

Tulle-girl

Gæst

97

fredag, 28. februar 2003, 19:36

Jeg er 19 - fylder 20 den 1. maj, så der er jo heldigvis ikke så længe til :)

Jeg afsluttede matematisk studentereksamen sidste sommer, og nu læser jeg altså til sygeplejerske på 1. semester. Så det er jeg forhåbentlig færdig som om 3½ år.

98

fredag, 28. februar 2003, 19:40

Citeret

Originally posted by Gmork
Tjaeh, som overskriften siger, hvad laver I til hverdag?

Personligt arbejder jeg som uddannet Automatikmekaniker, og jeg har været udlært i lidt over et år nu.

Til august regner jeg med/håber på at starte på Ingeniør Højskolen Århus. Først adgangskursus (1½ år) derefter selve ingeniørstudiet (3½ år)

går i 8. klasse ;(

99

fredag, 28. februar 2003, 19:56

Er Antenne-Teknikker-Elev hos TDC....

...Har Danmarks højeste arbejdsplads. ;)

100

fredag, 28. februar 2003, 20:10

15 SnarT 16

HeY Torque_79 har lige nogle sp'g's' til dig hvad er din mail????? 8) :) :) 8)

101

fredag, 28. februar 2003, 20:11

Går og små-keder mig i 9. :P :P

102

fredag, 28. februar 2003, 20:17

Jeg kan forstå at tråden kører videre.
Jeg går ikke i skole, men arbejder som rustfri klejnsmed.

ASUS P5N-E SLI Nforce 650i
Intel core2 duo E-6300
NorthQ 3312BLA Giant UFO
3GB PC5400 Corsair XMS2
Saphire x1950Pro Extreme edition
2X160GB Western digital Sata raid 0

103

fredag, 28. februar 2003, 20:27

Afsoner det sidste halve år af folkeskole i niende klasse, og sælger telefoner i fritiden. har lige haft projektopgave!! Skal på gymnasie efter folkeskole.

104

fredag, 28. februar 2003, 20:48

Citeret

Originally posted by Jam
Jeg kan forstå at tråden kører videre.
Jeg går ikke i skole, men arbejder som rustfri klejnsmed.

... Vel fordi folk hader og afslutte noget. *GG* :D

105

fredag, 28. februar 2003, 21:19

Citeret

Originally posted by Pejsen
Afsoner det sidste halve år af folkeskole i niende klasse, og sælger telefoner i fritiden. har lige haft projektopgave!! Skal på gymnasie efter folkeskole.

Kan godt lide dit ordvalg!
:D :D :D Afsoner :D :D :D

/ OS: Win7 x64 \
/ GFX: PNY GTX570 \
/ PSU: Corsair TX750w \
/ RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
/ CPU: Intel I7-920 Box-køler \
/ HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
/ Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
/ Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

106

fredag, 28. februar 2003, 21:29

Læser til Teknisk Designer. Derefter Multimedia Designer eller animator, hvis jeg da ikke er blevet for skoletræt til den tid :D

107

fredag, 28. februar 2003, 21:30

Citeret

Originally posted by VDK
15 SnarT 16

HeY Torque_79 har lige nogle sp'g's' til dig hvad er din mail????? 8) :) :) 8)

Well, du kan fange mig på msn via Torquedk@hotmail.com, ICQ på 53679971 eller min 'rigtige' email Pecarlsen@mail1.stofanet.dk

Frit valg :D

108

lørdag, 1. marts 2003, 00:43

Jeg tror nu mest det kommer an på ens indstilling, og hvor meget man brænder for det.

109

lørdag, 1. marts 2003, 13:05

Citeret

Originally posted by Jam
Jeg er bare lidt nysgerrig. :D
Det er meget sjovt at vide hvor gamle i er???
Så skriv venligst jeres alder. ;)
Min er 32 år. :rolleyes:

17 om en måned

110

søndag, 2. marts 2003, 00:32

jeg går på HTX, som 3´de års (færdig til sommer)

og vil derefter læse til Infomatiker (Infomatik Ingeniør på DTU) 5½år minimum...

Intel I5 2500k | Gigabyte Z68 | 16GB Kingston | Radeon 6950 | 2xOCZ Vertex 3 120GB Raid 0 | OCZ 650W
27" (U2711) DELL | 24" (2408WFP) DELL | Ergotron LX Dual Side-by-Side

Canon 5DM2 | 16-35mm 2.8L | 24-70mm 2,8L | 85mm 1.2L USM II | 70-200mm 2.8L IS
Nogle Speedlites | PocketWizards

111

søndag, 2. marts 2003, 00:38

Citeret

Originally posted by axel
jeg går på HTX, som 3´de års (færdig til sommer)

og vil derefter læse til Infomatiker (Infomatik Ingeniør på DTU) 5½år minimum...

Informatik ?... Griner... Det fik jeg 11 i på Uni-Niveau.. :D

112

søndag, 2. marts 2003, 00:51

Citeret

Originally posted by Gmork
Tjaeh, som overskriften siger, hvad laver I til hverdag?

Personligt arbejder jeg som uddannet Automatikmekaniker, og jeg har været udlært i lidt over et år nu.

Til august regner jeg med/håber på at starte på Ingeniør Højskolen Århus. Først adgangskursus (1½ år) derefter selve ingeniørstudiet (3½ år)

Har bestået matematisk gym. i 99, tog derefter datamatiker udd. i Lyngby, kunne ikke bruge det til en skid. Så jeg er idag butiksbestyrer i en støvsugerforretning, kedelig arbejde men gi'r rigtig godt :] ... Så vil folk lave ekstrem modding, så har jeg nogle støvsugeremotore :P .
Ved siden af dette tegner jeg som freelancer, både sketch og 3d, når der er tid til det, that is. ;)

Gigabyte Z97P-D3

Vi skal i dag have kigget på et budgetvenligt Z97 bundkort fra Gigabyte, som byder på nogle fine midrange komp
Læs Mere

SafeHome Wireless Surveillance Fixed HD kamera

Vi hopper for en kort stund tilbage i bunken af forbrugerelektronik, når vi i dag skal kigge på noget, der kan
Læs Mere

AeroCool GT-RS

Vi skal i denne test stifte bekendtskab med et kube kabinet fra producenten AeroCool - nærmere betegnet deres
Læs Mere

Antec ISK110 VESA micro kabinet

Er du også en af dem, der godt kan lide at bygge små computere og være med på den nyeste trend? Så kan dagens
Læs Mere

ASUSTOR AS-5004T

Endnu en ASUSTOR NAS server har fundet vej til Tweak.dk redaktionen, og vi skal i denne omgang have et kig på
Læs Mere

Argon Audio Stream 2

I en tid med DAB-radioer og trådløs streaming af musik kan vi alle få brug for udstyret, der kan koble vores m
Læs Mere

ZyXEL Armor Z1 AC2350 Dual-Band Wireless Gigabit

I en tid, hvor meget handler om grafikkort, mens vi så småt venter på lanceringen af Intels næste chipsetserie
Læs Mere

ASUS ROG Orion Stereo Gaming Headset

Der findes et væld af headsets, og der er et headset til ethvert formål. Hvis du skal have et simpelt, men sta
Læs Mere

Konkurrence: Vind med Tweak.dk og Razer

Så blev vi færdige med Silverstone konkurrencen, og derved er vi nu klar til at sætte gang i endnu en konkurre
Læs Mere

Vi har kigget lidt på Windows 10

Her på redaktionen kan vi nu informere jer om, at minimum to af vores aktive testfolk har installeret Windows
Læs Mere

Ren Windows 10 installation mulig efter opgradering

Som tingene står lige nu, ser vi rigtig mange derude i forums og på sociale medier, som gerne vil vide, om det
Læs Mere

Microsoft tillader blokering af opdateringer i Windows 10

Microsoft har med Windows 10 taget endnu et skridt hen imod at gøre det muligt for brugerne at have 100 procen
Læs Mere

Nye Skylake-processorer kommer måske i begrænset oplag

Intel er som bekendt på vej med deres nye Z170 chipset og dertilhørende Skylake-processorer, men noget tyder p
Læs Mere

Bethesda melder alt udsolgt af Fallout 4 Pip-Boy Edition

Den 10. november udkommer spillet Fallout 4, og studiet bag spillet, Bethesda, har i lang tid annonceret, at d
Læs Mere

Sådan kan du hente Windows 10 med det samme

Hvis du sidder spændt og venter på, at Microsoft lukker op for, at du kan komme til at hente Windows 10, så ha
Læs Mere

Her er GIGABYTEs nye Twin Turbo GTX 970 grafikkort

GIGABYTE, der er en særdeles velkendt producent her på Tweak.dk, har præsenteret et ret så spændende grafikkor
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.