Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 27. april 2004, 18:42

Jeg har lige fået mine nye A-DATA PC4000 ram ind ad døren og smidt dem i min computer... hvis jeg sætter dem til at kører mere end 200 mhz (400) så laver windows fejl og vil ikke starte op. De burde kunne køre 250 mhz (500), men så vil Windows ikke starte op.--...BIOS vil have dem til at køre CAS 2,5 selvom de egentlig er 3 ... hvis jeg vælger 3 så hyler den og vil ikke starte op... PLZ help me

Mit mobo er et skod ECS FX-648A

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Shika" (27.04.2004, 19:08)

2

tirsdag, 27. april 2004, 19:19

prøv at opdatere bios!
det kan være din nuværende bios ikke understøtter dine nye ram!! ;)

3

tirsdag, 27. april 2004, 19:49

de er opdateret til de sidste nye... nu har jeg fået den til at køre med de "rgtige" timings", og sat mhz til eksempelvis 222 (444), så starter den op indtil windows begynder at loade så genstarter den... hvad er problemet??

4

tirsdag, 27. april 2004, 20:04

Hvad med mere strøm til dem? (pas godt på her:) )

5

tirsdag, 27. april 2004, 20:07

det kan mit budkort ikke :O ... det kan kun give 2,5v iflg manualen så det er nok her problmet er ...

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.