Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 20. april 2004, 21:59

Hjælp jeg ville have et text dokoment ud på en diskette og åbnede diketten og så at der var en fil. derfor ville jeg formattere diskettet og den sagde at den ikk kunne.. bagefter vil den slet ikke noget.. den kan simpelhen ikke læse noget som kommer i floppydrevet :( er den død? har tjekket alle stikkene. jeg køre med win2k hvis det er en fejl i den?

M.v.H Henrik

2

tirsdag, 20. april 2004, 22:02

Tjah, har da oplevet at et floppydrev gik død, det blev simpelthen til en "terminator", den slettede simpelthen alt på de disketter der blev proppet i den. :] Du har vel også prøvet en anden diskette ?

The Undertaker

Gæst

3

tirsdag, 20. april 2004, 22:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Henrik
Hjælp jeg ville have et text dokoment ud på en diskette og åbnede diketten og så at der var en fil. derfor ville jeg formattere diskettet og den sagde at den ikk kunne.. bagefter vil den slet ikke noget.. den kan simpelhen ikke læse noget som kommer i floppydrevet :( er den død? har tjekket alle stikkene. jeg køre med win2k hvis det er en fejl i den?

M.v.H Henrik

Hvis den er død er det ikke den store ulykke, sådan et diskdrev koster mellem 70 og 100 kr. Men du kan jo starte med at checke om der er nogle røde krydser inde i dine hardwareegenskaber.

4

tirsdag, 20. april 2004, 22:08

der er ingen røde krydser den siger at den virker korrect.. ja jeg har prøvet med flere disketter.. den siger bare "Denne computer svare ikke" når jeg vil åbne diskette drevet..

5

tirsdag, 20. april 2004, 22:19

Havde samme problem for noget tid siden!
Kunne ikke formatere og når man satte en diskette i sagde den at disketten ikke var formateret.
Fik et nyt og problemet var væk.
Tror simpelhen at drevet bliver slidt eller støvet og så kan den ikke ikke skrive og læse ordentlig. Jeg prøvede dog ikke at rense drevet!
Men som tidligere skrevet......100.-

6

tirsdag, 20. april 2004, 22:21

Og Grillrotte!
Du behøver ikke skrive "Hvad skal man også bruge et diskettedrev til", Den samtale har vi to haft.....for længe siden!
He he he he

The Undertaker

Gæst

7

tirsdag, 20. april 2004, 22:23

Citeret

der er ingen røde krydser den siger at den virker korrect.. ja jeg har prøvet med flere disketter.. den siger bare "Denne computer svare ikke" når jeg vil åbne diskette drevet..

Jamen så er du nød til at have muldvarpeskindet op ad lommen.

8

onsdag, 21. april 2004, 15:38

jeg sq da ikk den helt stor pc nørd men hvofor kan den godt læse en diskette mens den booter? det må da være et eller andet i win2k?

evt. hvordan man renser?

M.v.H Henrik

The Undertaker

Gæst

9

onsdag, 21. april 2004, 16:04

Citeret

jeg sq da ikk den helt stor pc nørd men hvofor kan den godt læse en diskette mens den booter? det må da være et eller andet i win2k?

evt. hvordan man renser?

M.v.H Henrik

Hvis du kan læse mens du booter, hvorfor vil du så rense den ?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.