Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 20. april 2004, 19:42

ey all endlig er jeg skiftet fra ATI tilbage til et dejligt Nvidia kort, men da jeg valgte dette kort skulle det :evil: yde godt - ;) være billig :)) og have TV-in

valgtet faldt på disse 2 kort

Club 3D - FX 5900 XT
MSI - FX 5900 XT

jeg besluttede mig at købe Club 3D. :D :D :D
men nu ville jeg gerne vide hvordan pokker jeg får mit TV-in til at virke. tror jeg mangler nogle stik til den..

nogle der har dette kort eller ved hvad jeg mangler!

2

tirsdag, 20. april 2004, 20:58

Er det ikke bare et SVHS kabel der skal bruges?
Og måske en scart stik dims à la denne:

3

tirsdag, 20. april 2004, 21:07

Citeret

Oprindeligt indlæg af Bubbi
Er det ikke bare et SVHS kabel der skal bruges?
Og måske en scart stik dims à la denne:

Uhhh den ser nice ud.. jeg havde bare forventet at det hele var med til sådan gfx kort!

4

tirsdag, 20. april 2004, 21:08

Hvordan ser vivo stikket ud? Er det et mange benet et skal du have en splitter der splitter signalet i in og out.

Abit AA8XE, 3Ghz@4,2Ghz, Leadtek 6600GT Extreme, 2 X 512Mb Corsair XMS PC5400,
2 X WD 160Gb Raid Edition, OCZ Powerstream 520

5

tirsdag, 20. april 2004, 21:12

Citeret

Oprindeligt indlæg af Twilight
Hvordan ser vivo stikket ud? Er det et mange benet et skal du have en splitter der splitter signalet i in og out.

Twilight! jeg er nybegynder på "TV-in og out området" :ban: :ban: :ban:

men hvad jeg har haft af GFX kort så troede jeg at det var et specialt hule / udgang til det.. kan det være samme udgang som TV-out udgangen?

6

tirsdag, 20. april 2004, 21:34

Ser tv in stik'et sådan her ud:

Eller er det mange flere huller?
Hvis du skal bruge SVHS kan du nøjes med et alm. SVHS kabel...

Men hvis du skal bruge phono kabler, og tv in stikket på grafikkortet har flere huller end på billedet, burde der være et kabel mere med til kortet...
Noget à la dette:

Bare med et hun phono stik, og et SVHS stik i den anden ende med en masse pins i... (Sorry kunne ikke lige finde et andet billede)

7

tirsdag, 20. april 2004, 21:35

Ja, in og out sidder i samme stik, et lille rundt stik med en hel del ben i. Så du skal have fundet et kabel der kan "splitte" stikket.

På mit ( nu afdøde X( ) TI4200 satte man et kabel i med en lille splitboks for enden, der så splittede stikket ud i SVideo in, composite in, SVideo ud og Composite ud.

8

tirsdag, 20. april 2004, 21:46

Citeret

Ja, in og out sidder i samme stik, et lille rundt stik med en hel del ben i. Så du skal have fundet et kabel der kan "splitte" stikket.

På mit ( nu afdøde X( ) TI4200 satte man et kabel i med en lille splitboks for enden, der så splittede stikket ud i SVideo in, composite in, SVideo ud og Composite ud.

kan du ikke vise et billede af såadn et stik? jeg er meget intereseret i hvordan det virker.

9

tirsdag, 20. april 2004, 22:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af ScratchY

Citeret

kan du ikke vise et billede af såadn et stik? jeg er meget intereseret i hvordan det virker.

Tjek dette link
http://www.riva3d.com/a9280/features.html

Der kan man se hvordan stikket ser ud i den anden ende sidder der bare et lille rundt SVideo æigende stik der passer ind i gfx. Sådan er de lavet til asus og vil gå ud fra at princippet er det samme til andre gfx.

10

tirsdag, 20. april 2004, 22:38

Citeret

Citeret

Citeret

Tjek dette link

Der kan man se hvordan stikket ser ud i den anden ende sidder der bare et lille rundt SVideo æigende stik der passer ind i gfx. Sådan er de lavet til asus og vil gå ud fra at princippet er det samme til andre gfx.

den ser da dyr ud! :rolleyes:

11

tirsdag, 20. april 2004, 22:53

Citeret

Citeret

Citeret

Citeret

Tjek dette link

den ser da dyr ud! :rolleyes:

Tjaeh, den fulgte med til mit gfx. Jeg var da overbevist om at der fulgte et stik med til alle vivo kort, indtil idag ihvertfald :rolleyes:

12

tirsdag, 20. april 2004, 23:35

tja jeg har hvis en makker som har sådan en til at ligge til hans ASUS.. tror du jeg kan bruge det svin?? :dots: :dots:
selv om at det ikk fulgte med mit kort??

13

tirsdag, 20. april 2004, 23:38

Det er ihvertfald et forsøg værd, uimiddelbart vil jeg tro det.

14

tirsdag, 20. april 2004, 23:41

BTW. husk at du også skal have installeret drivere til vivo delen samt et program der kan vise billedet.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.