Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

tirsdag, 20. april 2004, 19:20

Jeg skal meget snart købe nye ram, jeg har et Athlon 64 3200+ system, på et Albatron K8X800 ProII bundkort... Dette system køre pt med 220Mhz x 10 med luftkøling, men da jeg Johnny snart er færdig med mit vandhovede, så skal der clockes mere...

Nu er det så jeg gerne vil vide om jeg skal gå efter PC3200-3500 med gode timings (disse er ikke til at finde i dk, som 512MB moduler), eller skal jeg købe nogle pc4000+ så jeg ikke skal køre rammene med divider på...???

Hvad siger I, jeg har før fået fortalt at jeg skal ha gode ram timings?

2

tirsdag, 20. april 2004, 19:25

Min erfaing er at A64 har svært ved at overclocke 512mb klodser kontra 256mb klodser (bare til orientering).
Corsair xms, Mushkin lvl2 (fås kun brugt, da de ikke laves mere), Mushkin special 222 eller HyperX er ok valg til A64.

Who am I?

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.