1

mandag, 19. april 2004, 22:55

Nogen der har har erf. med flg. kabinet http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=20083 ???

One Step, One thought, but only One Life

Bærbar

2

mandag, 19. april 2004, 22:56

Det er sådan et jeg har :D

3

mandag, 19. april 2004, 22:57

Bare i hvid... Med whisperbox og måtter i hele hytten...

4

mandag, 19. april 2004, 23:15

Hmm, jeg er vist lidt hurtigere end dig... :)

Anyway, jeg har haft det i godt og vel et år, og er slet ikke i tvivl om at man ikke kan få et mere lydsvagt kabinet. Der er intet der rasler, og der skal meget mere støj til for at det slipper ud.

Det er dejlig stort, med masser af plads. Det er med tray til motherboard der kan tages ud (det var meget sjældent dengang, er dog efterhånden ret normalt).

Hvis du skulle være i tvivl, fungerer fronten på en sådan måde så der er en slags skydeklap der føres op og ned nu man skal bruge drevene, så kan man køre klappen op når man ikke gider høre cd-drevet hamre rundt.

En ting der dog er irriterende og lidt gammeldags er måden kabinetsiderne er lavet, det er bare som de gamle, hvor man maser siden ind på plads og så nogle skruer på. Man kunne jo så erstatte skruerne med fingerskruer, men så viser det sig at whisperboxen ikke kan komme på, hvilket er lidt uheldigt, det er dog ikke noget en dremmel ikke kan lave om på...

Ellers er der vel ikke så meget sjov og spas og nævne, men sig da til hvis du har spørgsmål.

5

tirsdag, 20. april 2004, 00:10

er bare interesseret i positive og negative erfaringer...og har læst mig til det med whisperboxen ;) men så længe der intet negativt er ...venter lige nogle dage...så ser jeg ingen grund til at IKKE investere idet... er allerede så træt af mit Sonata ;(

Bærbar

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Shantri" (20.04.2004, 00:10)

6

tirsdag, 20. april 2004, 00:19

Jeg har det i black/silver dog uden måtter.

Er et ok kabinet, men jeg synes pladerne er lidt tynde og jeg har revet mig på mit 2 gange, da der er nogle skarpe kanter.
Det skal lige siges, at mit er udnyttet maks, da jeg har bygget masser af vandkøl i, så til normalt brug tror jeg ikke man får problemer med skarpe kanter. ;)

7

tirsdag, 20. april 2004, 00:35

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shantri
Nogen der har har erf. med flg. kabinet http://www.edbpriser.dk/Listprices.asp?ID=20083 ???

Kig under tests - der er et link til en test Tweakup har lavet..

BTW: når kassekreditten tillader det - skal jeg have det samme kabi som Hans har - totalt stil i mine øjne..

8

tirsdag, 20. april 2004, 15:25

godt at høre at vi er flere med samme smag..det er stilet...bare irriterende at det sorte er det dyreste...kan man købe det andre steder end hvor der linkes til fra edbpriser???

Bærbar

9

tirsdag, 20. april 2004, 18:24

btw wizzard har læst 3 forskellige test af kabinettet, men det er nu bare altid rart at høre fra andre der har haft det i længere tid, og derfor har en bedre vurdering af kvaliteten... :T

Bærbar

10

onsdag, 21. april 2004, 01:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af Shantri
btw wizzard har læst 3 forskellige test af kabinettet, men det er nu bare altid rart at høre fra andre der har haft det i længere tid, og derfor har en bedre vurdering af kvaliteten... :T

Jeg har det nu ikke selv - ikke endnu i hvert fald - jeg har bare savlet over det et stykke tid - Men Hans kan nok fortælle en del om det... ;)

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "WizzarD" (21.04.2004, 01:38)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.