Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 19. april 2004, 22:51

har en skærm AOC 9klr 19" fra januar 2002. Den vil ikke starte op og siger
nu en svag klikkelyd. Hvad kan det være? Skærmen har 3 års begrænset
garanti. Dækker det sådanne ting?

tak

2

mandag, 19. april 2004, 23:22

Det skulle meget gerne dække det. Der er kun en ting jeg kan finde på at sige, sørg for at fjerne alt hvad der overhovedet ligner en højttaler langt væk fra den, (mindst 1 meter).

Jeg har haft en skærm der virkede umiddelbare fint, men så flimrede den og sagde klik og så gik ud. Så kunne jeg så slukke og tænde og så kunne der gå 5 min. så var den gal igen, andre gange en hel time. Det skulle til min overraskelse vise sig at det var mine højttalere der stod cirka 30 cm fra skærmen der fik den til at dø hele tiden.

Den var cirka 2 år gammel, og havde altid haft de højttalere stående der, men det har åbentbart slidt den stille og roligt ned, for den var blevet MEGET følsom overfor magnetisk støj efter jeg har haft problemer med det.

3

tirsdag, 20. april 2004, 00:38

Citeret

Oprindeligt indlæg af dalle
har en skærm AOC 9klr 19" fra januar 2002. Den vil ikke starte op og siger
nu en svag klikkelyd. Hvad kan det være? Skærmen har 3 års begrænset
garanti. Dækker det sådanne ting?

tak

Lyder som højspændingen - og det skal garantien dække... 8)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.