Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 19. april 2004, 22:44

http://www.edbpriser.dk/listprices.asp?ID=65666

har lige bestilt et af dem! :D

jeg modtager det dog først på onsdag i næste uge... :(

2

mandag, 19. april 2004, 22:52

hvad er der så specielt ved dem

P.O.L.I.T.I = Prostituerede Overvægtige Lorte Impotente Tudegrimme Idioter

3

tirsdag, 20. april 2004, 00:52

det er fame billigt...........

P4 2800mhz 800fsb På intel D865GLC.
Sapphire X800GT
4 X 512 mb DDR400
Øvrigt: nec 2510, 19" 970p, zippy tastatur, antec 1000 amg kabinet

4

tirsdag, 20. april 2004, 01:24

post endelig hvordan dit nye gfx kort det kører når du får det testet igennem :))

Core i5-4690K, Vandkølet+ ASUS Maximus VII Hero

4x4 GB Corsair memory
EVGA GeForce GTX 980 Ti Superclocked+ ACX 2.0+ Vandkølet

Creative X-Fi

5

tirsdag, 20. april 2004, 01:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af X-Man

De er noget billigere end andre 9600XT kort.. Jeg kan huske at jeg for et par dage siden så kort der var magen til dette og de kostede lidt over 1500 kr såå...

AMD Opteron Dual Core
10x200mhz @ 10x250mhz 1,40 volt
DFI Lanparty UT NF4 expert ---+--- 1024 mb Mushkin Redline XP4000 /2-2-2- 6 @ 3,2 volt
Gainward 7800GTX --+-- HDA Digital X-Mystique 7.1 GOLD
2 x Maxtor DiamondMax 10 250GB

6

tirsdag, 20. april 2004, 06:31

:roller: Ja det er billigt... Men!

En af mine kammerater bestilte et magen til og fik at vide at han ville modtage det om 14 dage. Da disse 14 dage var gået blev der lagt 14 oven i igen. Og så efter et par dage fik han at vide at kortet var udgået fra markedet og han måtte finde et andet :chain:

Krydser fingre for dig ;)

Fandeme noget lort! oplevede det samme da jeg bestilte et 9800Xt Fra Hercules som lukkede deres produktion... Føler sig sku dårligt behandlet da man får at vide man bare skal vente et par dage til og så ender man med at få en mail som siger at man ikke får det X(

7

tirsdag, 20. april 2004, 08:08

Hmm tror der er sket en fejl den er ikke på edbpriser længere...

Har du ikke lige et link til forhandler ???

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

8

tirsdag, 20. april 2004, 09:48

Citeret

Oprindeligt indlæg af steven
:roller: Ja det er billigt... Men!

En af mine kammerater bestilte et magen til og fik at vide at han ville modtage det om 14 dage. Da disse 14 dage var gået blev der lagt 14 oven i igen. Og så efter et par dage fik han at vide at kortet var udgået fra markedet og han måtte finde et andet :chain:

Krydser fingre for dig ;)

Fandeme noget lort! oplevede det samme da jeg bestilte et 9800Xt Fra Hercules som lukkede deres produktion... Føler sig sku dårligt behandlet da man får at vide man bare skal vente et par dage til og så ender man med at få en mail som siger at man ikke får det X(

yep, det var præcis også det der skete for mig. :rolleyes:
jeg bestilte et Gecube 9600 XT hos ITbutikken.dk og få dage efter fik jeg en mail hvor der stod, at deres leverandør var forsinket :rolleyes: - jeg ville derfor først modtage grafikkortet efter 20 dage. da de 20 dage var gået havde de stadig ikke fået det på lager!
jeg hader bare den slags!!! X(

9

tirsdag, 20. april 2004, 09:52

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Hmm tror der er sket en fejl den er ikke på edbpriser længere...

Har du ikke lige et link til forhandler ???

http://www.datahome.dk/product.asp?product=527

10

tirsdag, 20. april 2004, 10:01

Citeret

Oprindeligt indlæg af Switz
post endelig hvordan dit nye gfx kort det kører når du får det testet igennem :))

det skal jeg nok ;)

indtil videre kan du tage et kig her: http://www.hardware-test.dk/test_show.asp?id=2498

det er ikke præcis det samme kort, dette er en smule langsommere, men ellers er det det samme.

11

tirsdag, 20. april 2004, 10:03

Citeret

Oprindeligt indlæg af Dalingo

Citeret

Oprindeligt indlæg af X-Man

De er noget billigere end andre 9600XT kort.. Jeg kan huske at jeg for et par dage siden så kort der var magen til dette og de kostede lidt over 1500 kr såå...

nemlig ;)

det er et meget godt tilbud, prisen er faldet med 43 %.

12

tirsdag, 20. april 2004, 14:36

fik lige denne mail:

Hej

Det er med stor beklagelse, at vi må afvise din ordre, dette skyldes, at vi er blevet fejl informateret fra vore leverandør.

Forklaring:
Tekst fra vore leverandør GeCube 9600xt 128 ddr 2.5 ns ram

Leveret fra leverandør:
GeCube 9600SEU xtreme 128 mb ddr med køler.

Dette skyldes en fejl fra vore leverandører.

Vi prøver at fremskaffe GeCube 9600XT BGA 128 DDR 2.5 ns RAM. Som var det viste produkt.

Men dette bliver desværre ikke til samme pris.

Vi ligger i forhandlinger med GeCube for øjeblikket, da vi ikke ser, at vi kan få en aftale, med vore normale leverandør

Vi beklager meget

Mvh
Datahome.dk

;( ;( ;(

13

tirsdag, 20. april 2004, 15:31

Sig det er for dårligt og beom et 9800XT til samme pris :D!

MSI 6701 1024 MB PC 2700 Samsung 2.6 GHz P4 Audigy 2 120 GB Seagate Creative 6.1

14

tirsdag, 20. april 2004, 17:34

Citeret

Oprindeligt indlæg af Krillen
Sig det er for dårligt og beom et 9800XT til samme pris :D!

:))

tror jeg vil kunne købe 9600XT til 1100 kr eller deromkring, efter den misforståelse.

det er den 4. vare i den sidste tid, der er blevet forsinket...... JEG HOLDER DET IKKE UD!!!! :T :crazyeyes: :T :mg:

15

tirsdag, 20. april 2004, 17:45

Bare brug den gode gamle "Hvis jeg ikke får det kort til den præcis - eller tilsvarende/bedre - så vil I kunne læse om hele misæren i samtlige danske større blader, hvor de giver mulighed for at danskere kan klage via læserbreve. Fortsat god dag."

Du skal se, så kommer de op i omdrejninger for at finde en løsning - og så er det ikke engang løgn!

Bundkort: Intel
RAM: 4 GB DDR 1666 mhz
CPU: i7 860 (2,8 ghz)
Grafikkort: Radeon 5770 1GB

16

tirsdag, 20. april 2004, 18:10

Citeret

Oprindeligt indlæg af JenSLyN
Bare brug den gode gamle "Hvis jeg ikke får det kort til den præcis - eller tilsvarende/bedre - så vil I kunne læse om hele misæren i samtlige danske større blader, hvor de giver mulighed for at danskere kan klage via læserbreve. Fortsat god dag."

Du skal se, så kommer de op i omdrejninger for at finde en løsning - og så er det ikke engang løgn!

haha :))

men, det er jo ikke butikkens skyld - det er leverandøren der har sendt forkerte oplysninger.
jeg kan brokke og klage og true så meget jeg vil, men de kan jo ikke gøre det hurtigere, de venter jo bare på at leverandøren sender den rigtige vare.

ellers et rigtig godt råd! tak! :D

17

tirsdag, 20. april 2004, 18:28

Det er jo en nem ting at sige det er leverandørens skyld...... kunne godt mistænke dem lidt for bare at smide dårlige undskyldninger for at forsvare sig selv.

| asus maximus VI Hero | i7 4770K | 2 x 8gb G.skill | Asus GTX 750 Ti OC |
Common sense is creativities biggest enemy

18

tirsdag, 20. april 2004, 18:36

Citeret

Oprindeligt indlæg af _WHAT_
Det er jo en nem ting at sige det er leverandørens skyld...... kunne godt mistænke dem lidt for bare at smide dårlige undskyldninger for at forsvare sig selv.

tror jeg ikke de har.
forhandleren sagde også at han havde sendt denne e-mail rundt til alle 220 kunder som havde bestilt dette kort.

han ville også sende prisen på grafikkortet via mail til alle, så snart ham og leverandøren havde fundet frem til en fornuftig pris.
det var det han sagde.

alligevel..... måske har du ret.... måske ikke....

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.