Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 19. april 2004, 22:15

Min kære AOC skærm (Billig skærm) er ved at stå af tror jeg, men på en mærkelig måde. Den har altid kørt 1280x1024 85hz, men nu er billedet begyndt at blive total sløret i den indstilling! Jeg testede med en anden skærm for at sikre mig det ikke var gfx, da det faktisk begyndte efter jeg havde flashet mit 9800 Pro med en clocket bios! Jeg prøvede så at sætte skærmen til 1600x1200 75hz og der er ingen ting, det er spøjst og i starten skulle jeg lige vænne mig til den høje opløsning, men det går!

Er der nogle af jer der har været udsat for noget lignende?, altså at skærmen begynder at blive uklar i nogle indstillinger??

2

mandag, 19. april 2004, 22:22

havde den anden skærm det samme problem?

Hvis det er GFX så prøv med den orginale bios til dit kort.

P4 3.0 @ 3.3 - Asus P4P800 Delux
2 x 512mb PC3500 Kingston HyperX
Asus Geforce FX5900 Ultra 256 mb ram
2 x Weston 36 GB 10.000 RPM @ Raid 0
Maxtor 250 GB 7.200 RPM IDE 133

3

mandag, 19. april 2004, 22:32

Citeret

Oprindeligt indlæg af Claw
havde den anden skærm det samme problem?

Hvis det er GFX så prøv med den orginale bios til dit kort.

Det var helt normalt med den anden skærm, jeg kunne forestille mig det er skærmen det på en mærkelig måde er ved at stå af, men alligevel så lyder det jo underligt at den fungerer upåklageligt i andre opløsninger!?!

Jeg har et mindre problem med hensyn til at flashe den originale bios, den er nemlig væk, jeg har været inde på nettet og hente bios til mit FIC Radeon 9800 Pro, men selvom jeg stiller den på pal er der stadig sort/hvis på fjernsynet under opstart og i bios, det kunne tyde på at det ikke er helt godt med den her BIOS!?!

4

mandag, 19. april 2004, 22:37

Det kan være en konflikt med din skærmdriver og din nye bios, prøv at opdatere ;)

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

5

tirsdag, 20. april 2004, 08:57

Citeret

Oprindeligt indlæg af Johnny
Det kan være en konflikt med din skærmdriver og din nye bios, prøv at opdatere ;)

Opdatere hvad? Bios er der ikke nogen nyere version af! Og jeg kører Catalyst 4.4!

6

tirsdag, 20. april 2004, 13:25

hmm mystisk, du må nok vænne dig til den nye opløsning, ellers skal du nok bare flashe tilbage ;)

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

7

tirsdag, 20. april 2004, 17:27

Har du color fix til dit tv out? Altså her taler jeg om en lille ledning man kobler på inden enden kommer ind i scart stikket... Vi snakker og de små runde stik som ligner ps2.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.