Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

mandag, 19. april 2004, 13:41

Hej der alle I gale OCere

Jeg sidder lige med min spritnye Aerogate 2, men er lidt i tvivl om hvordan og hvor jeg skal fastgøre temperatursensorerne?

Jeg håber I har nogle gode fif, da jeg fx har hørt man ikke må putte sensoren ind mellem køler og CPU/GPU

Og jeg har ikke rigtig en idé om hvordan jeg skal fastgøre lortet hvis den fx skal sidde på heatsinken

Det var alt i denne omgang

Forresten hvilket kabinet ville I anbefale?
Det skal kunne blive til et kabi med masser af frækt lir
Jeg står pt og vakler mellem LianLi eller Coolermaster, da jeg er abnormt træt af mit Chenbro Gaming Bomb

Goosen of Bad Omen
wowrankings.com vil ik update

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "g00s3" (19.04.2004, 13:46)

2

mandag, 19. april 2004, 13:54

Citeret

Oprindeligt indlæg af g00s3
Hej der alle I gale OCere

Jeg sidder lige med min spritnye Aerogate 2, men er lidt i tvivl om hvordan og hvor jeg skal fastgøre temperatursensorerne?

Jeg håber I har nogle gode fif, da jeg fx har hørt man ikke må putte sensoren ind mellem køler og CPU/GPU

Og jeg har ikke rigtig en idé om hvordan jeg skal fastgøre lortet hvis den fx skal sidde på heatsinken

Det var alt i denne omgang

Forresten hvilket kabinet ville I anbefale?
Det skal kunne blive til et kabi med masser af frækt lir
Jeg står pt og vakler mellem LianLi eller Coolermaster, da jeg er abnormt træt af mit Chenbro Gaming Bomb

Jeg har sat min sensor fast med tape :] og den er ikke faldet af endnu.

Lian Li= Mange penge, og virkelig nice finish
Cooler Master= Nice, kan dog ikke lide de nyeste Centurium eller hvad de hedder

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

3

mandag, 19. april 2004, 14:36

hej jeg har hørt at man skal sætte sensor til cpu på den måde som på det billede jeg har lavet ;) bare spørg hvis du ikke forstår. jeg har sat mine følere faast med noget læresnot :baby:

:rules:

4

mandag, 19. april 2004, 15:13

kommer det ikke til at blocke nogle af benene?

Kan man sætte det fast med noget tape/lærersnot på heatsinken og hvis ja, så hvor?

Goosen of Bad Omen

5

mandag, 19. april 2004, 15:21

Citeret

Oprindeligt indlæg af g00s3
kommer det ikke til at blocke nogle af benene?

Kan man sætte det fast med noget tape/lærersnot på heatsinken og hvis ja, så hvor?

Nu ved jeg ikke hvordan de målere på en Arogate ser ud, men på min ThermalTake ting, er der to meget tynde ledninger som uden problemer kan gå mellem bennene på en processer.

Sæ den så tæt på CPU'en som overhovedet muligt! Dvs. i bunden af profilen, men du kan også sætte tempmåleren i siden af processeren, på kanten af heatsinken.

EDIT: Tillykke med de 21! :drink: :cheers:

Intel Core 2 Duo - E6600 || ASUS P5W DH Deluxe
nVidia GeForce 8800GTS || 2 x 1 GB G.Skill PC6700
Antec Neo550W || Coolermaster Stacker
Dell 2007FP || Vandkølet
DD || HW Labs || Laing

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Slammand" (19.04.2004, 15:25)

6

mandag, 19. april 2004, 15:39

hehe tak :)

Men jeg skal først fejre min fødselsdag på onsdag :dots:
I dag fejrer vi min nevø, som blev skudt ud på min fødelsdag for 5 år siden :lame:

Jeg vil forsøge mig lidt frem nu :)

Goosen of Bad Omen

7

mandag, 19. april 2004, 16:00

Nu er de enormt længe siden jeg gik i skole, hvad fanden er lærersnot oversat til dansk ?(

cpu : E6850 3.0ghz
mb: Asus p5k-e wifi
gfx:Bfg 8800 gts oc2 640mb
ram: 2*2gb corsair extreme
psu: chill innovation 510w
mus: razer Copperhead @ razer mantis speed
cod4 nick: #DD|RAZOR

8

mandag, 19. april 2004, 16:10

Det er det der blå/gule/grå gummi agtige du kan sætte plakater op med eller bruge til alle mulige ting som fx at fastgøre en temp. sensor :D

Goosen of Bad Omen

9

mandag, 19. april 2004, 18:23

Du kan sagtens fastgøre dem med Tape eller termisk tape. Har jeg gjordt med mine.

Jeg vil til enhver tid anbefale Lian Li.. Har haft en lang række Lian Li og Coolermaster kabinetter, og vendte altid tilbage til Lian Li... IMO går design og kvalitet op i en højere enhed.. Hvilken model er så op til dig..

Men man kan aldrig gå galt i byen med et Pc65b :D

10

tirsdag, 20. april 2004, 01:06

Tak for det alle sammen!

Så umiddelbart kan jeg lave et sammendrag der fortæller mig, at jeg godt kan tape sensoren fast på heatsinken, så langt nede mod selve CPUen/GPUen ?(

Goosen of Bad Omen

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.