Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 22. februar 2003, 19:57

Tjaa, jeg ville bare lige sige at jeg har fået moddet mit ti4200 fra palit, jeg har sat en silent viking køler på med en 38 cfm blæser.

på min morbrors pc kan jeg oc til 375 mhz på core uden pro. men på min lillebrors er det nok med 315 på gpu.
Hvorfor det?

min morbror bruger en 450 mhz p2/3 agp 2x og min lille bror en p4 2 ghz, agp 4x.

kan det ha at gøre med for lidt strøm eller skal der et gpu mod på?

Hvis der skal gpu mod på er der så ikke lige nogen der kan fortælle mig hvordan jeg gør.

hvilken størrelse ic klemmer skal jeg bruge for jeg gider ikke at lodde ;)

Tobias | Oc-central.dk

Gæst

2

lørdag, 22. februar 2003, 20:27

hmm er du nu helt sikker på at det er 375 på coren? Det er helt ekstremt hvis du kan det!! for at sige det på en anden måde kan selv den vildeste OCer som har peltier og vandkølet og volt moddet lige komme op på 375..

3

lørdag, 22. februar 2003, 23:46

hvor er det du læser at der er 375 mhz på din core??? det lyder som bias siger sygt nok....

"Det er ikke mig der er doven!
Det er alle andre der er meget aktive!"

4

søndag, 23. februar 2003, 11:47

Det er jo næsten umuligt at nå op på uden extrem køling (prometia) men gl hf med det :P

...

5

søndag, 23. februar 2003, 14:09

det siger rivatuner at jeg godt ka. :D :D :D :D :D :D

hvordan volt modder jeg det? ( grilrotte, bias, tweak)???

jeg har jo sat silent viking, artic silver 3 og en 38 cfm's blæser på :D

Den går også ned efter et kvarters tid men det er ikke på grund af varmen men strømmen.

jeg skal nok poste et billede så snart som muligt ;)

6

søndag, 23. februar 2003, 14:15

jeg tror nu heller ik lige på det der med 375 MHz core... 38CFM blæser er altså ik meget.... det er faktisk en rimeligt svag blæser.. nu ved jeg selvfølgelig ik hvor stor den er, men 38 cfm er ikke meget

Asus P5B Deluxe/WIFI
Corsair XMS2 PC6400 2x 2GB
Core 2 Quad Q6600 - Thermalright IFX-14
GeForce GTS 285
Antec P182 - Corsair HX520

7

søndag, 23. februar 2003, 14:17

jeg ved det men det er mere end silent viking's standard 32 cfm ikke? ;)

Jamen jeg ka komme op på den hastighed men jeg bruger også detonator 29.80 og rivatuner 2.0.
det ka godt være at der står 375 mhz men jeg kører noget andet.

venter bare på at få mig et nyt mobo og så finder jeg vel ud af det ;)

8

søndag, 23. februar 2003, 14:17

og fortæl mig så lige hvordan jeg volt modder gpu'en :rolleyes:

9

mandag, 24. februar 2003, 00:36

Hvad er cfm???

/ OS: Win7 x64 \
/ GFX: PNY GTX570 \
/ PSU: Corsair TX750w \
/ RAM: 2x2 Gb G.Skill Trident \
/ CPU: Intel I7-920 Box-køler \
/ HDD: 240Gb Corsair Force 3 SSD \
/ Lager: 500Gb Western Digital Lagerdisk \
/ Mobo: Asus Rampage II-Extreme Bios v.2101 \

Raumfeld Stereo Cubes

For anden gang i Tweak.dk's historie skal vi have et sæt Raumfeld højttalere, der går under navnet Stereo Cube
Læs Mere

Reeven EUROS 120 mm Fan Round-Up

Reeven er en forholdsvis ny producent på markedet. De startede i 2009 og satser på at lave det bedste inden fo
Læs Mere

AMD A8-7600 APU

Så er AMD's seneste A8 APU endt på Tweak.dk redaktionen, og vi vil derfor stolt præsentere jer for vores test
Læs Mere

LC-Power Gaming 930W Kabinet

LC-Power har tilsendt os på Tweak.dk et af deres nye kabinetter i deres Gaming-serie. Dette hvide miditower ka
Læs Mere

Antec ISK310-150 micro tower

Står du og skal til at bygge dig en lille kontorcomputer, eller måske skal der et nyt kabinet til computeren v
Læs Mere

Thermaltake Commander FT Fan Controller

Hvis man har installeret et vildt custom vandloop i sin computer, kan det være ganske nyttigt at være i stand
Læs Mere

Logitech MX Master

Vi skal i denne test tage et kig på Logitechs nye flagskib af en mus ved navn MX Master. Der er tale om en mus
Læs Mere

Gigabyte Z170X-Gaming 7

Vi har denne gang vendt næsen mod Gigabyte, når vi endnu engang kaster os ud i en test af endnu et Z170 bundko
Læs Mere

Philips kommer med første Quantum Dot skærm i Europa

Quantum Dot spås af mange til at blive det næste store, når det kommer til skærmteknologier. Denne teknologi k
Læs Mere

Så er Sonys Z5-serie af smartphones officiel

Så er Sonys Xperia Z5 serie officielt kommet frem. Dette skete på IFA messen i Berlin, som er en af verdens st
Læs Mere

Onsdagen der gik hos Team Tweak på Twitch

Så blev onsdagens stream overstået, og hvis du ikke fik set med, så kan vi her bringe dig det store forkromede
Læs Mere

Nyt smart kabinet fra Lian Li ser dagens lys

Der er ingen tvivl om, at det at bygge småt er det nye sort, og nu er det op til producenterne at finde nye må
Læs Mere

Så er Acers nye Predator 8 gamingtablet officiel

Da vi tidligere på året var i New York for at tage et nærmere kig på Acers nye produkter, var der flere spænde
Læs Mere

Mød ASUS GX700: ASUS' første vandkølede laptop

Bedst som man troede, at fremtidens gaming laptops snart ikke kunne blive vildere, så går ASUS all-in og præse
Læs Mere

ASUSTOR præsenterer verdens første Braswell NAS servere

Så er der nyt fra ASUSTOR, som vi flere gange har kigget på her på redaktionen. De har nemlig lige præsenteret
Læs Mere

Få overblikket over Team Tweaks tirsdagsstream

Tirsdagens stream blev vel overstået, og du kan her få det store forkromede overblik, hvad der skete på vores
Læs Mere
Nyeste Videoer og Trailers

Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.