Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

fredag, 12. april 2019, 16:12

Hej med jer :)

Jeg skal have et nyt bundkort og er i den forbindelse på herrens mark i forhold til hvad jeg skal vælge.

Processor Skylake 6400 2.7Ghz
GFX Asus 1060
Harddisk SSD

Det gamle bundkort var et Asus B150M Pro gaming og kostede 600.-

Kravet til det nye er at det ikke skal være dyrere. I forvejen er det økonomisk et mega dårligt tidspunkt for mig at skulle købe :o/

Hvad kan i anbefale? På forhånd tak for jeres hjælp og tid

Laptop

2

fredag, 12. april 2019, 16:32

Her er et bud der ikke knækker banken. :)

https://www.proshop.dk/Bundkort/ASUS-PRI…ro-ATX-/2576378

Du kan kort sagt tage hvadsomhelst der hedder B150 og B250 med din processor, medmindre du har nogle helt specielle krav ift. rigtig mange SATA porte til harddiske eller SLI til flere grafikkort. 8)

Cyberduck
| Lian Li PC-O11 | ASRock Taichi Z370 | Intel 8700K @5.2GHZ | 2x8GB Trident RGB @3200 Mhz | Zotac RTX2080 | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x500GB NVME, 2x500GB SSD | 2TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK, Alphacool og Enermax |

3

fredag, 12. april 2019, 18:03

HerManssen

Jeg takker og ønsker dig go’ weekend 😊 Bundkortet du linkede til er bestilt.

Laptop

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.