Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

I går, 11:15

Hej Forum. Er blevet sengeliggende de næste 5 uger, så hvis der er nogle herinde, der har en smart måde til at koble sin nye DualShock 4, på sin PC på, så bliver de da brugt til noget imellemtiden, istedet for min K400 tastatur fra Logitech. (intet ondt, den fylder bare en del i sengen)

Der er sikkert bare en app eller noget man skal have fundet, men er ikke så mobil selv lige nu)

Mvh [G.N.U.] Fragman

Asrock FM2A88X Extreme6X, Noctua NH-U14S@AMD A10 7800 3,9ghz maz, 2*8Gb DDR3,
700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + WD 500 GB, Sapphire R9 270X 4GB OC(dualkort).

3

I går, 11:50

TechRadar har lavet en fin guide :thumbsup:

HER

EDIT: Ha ha to slow :D

Gaming Box:

AMD Ryzen 2700
ASUS ROG Strix 470I Gaming
32GB Corsair DOMINATOR PLATINUM Special Edition Torque
ASUS ROG Strix RTX 2080Ti Gaming OC
Seasonic Prime Titanium 750W
Corsair Crystal 280 RGB
Corsair H100i AIO
System HDD: Kingston KC1000 M.2 NVMe SSD
2x Samsung 750 EVO 500 GB til spil.

4

I går, 12:23

tak for jeres forsøg, men det er netop den slags jeg ikke kan bruge, pga men smadrede hukommelse og også ben. det var en hurtig guide, ikke noget med en lang pirat mulig side med en masse ting der skal kopieres over til alt mulig .... beklager ikke brugbar til en der netop har brug for det.

700W PSU, WD 500GB backup, 2*250 GB Kingston SSD + WD 500 GB, Sapphire R9 270X 4GB OC(dualkort).

5

I går, 12:26

Det er jo en trin-for-trin guide.

Tror ikke du finder det nemmere?

6

I går, 13:00

Det er jo en trin-for-trin guide.

Tror ikke du finder det nemmere?
jamen siden den slet ikke kan se den, så er det da nemt at lave en guide.. det kan jeg da også, gæt og grimasser... om man følger guiden eller ej, så finder den ikke min dualshock på min pc.
Det er ikke for at være uhøffelig, men har nogle problemer her rent fysisk, hvilket også er derfor jeg skal bruge en hurtig og nem møde at connecte på. Og den virker ikke selvom man bruger den som bluetooth, på den måde der ellers er sat op (det er netop den måde de fleste er sat op på her på min pc). PnP og så trykke på share knapperne også. men pcen ser den ikke.

Dette indlæg er blevet redigeret 1 gange, senest redigeret af "Fragman" (I går, 13:40)

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.