Farve kombination

  • Hej alle


    Jeg skal til at have bestilt det sidste til min gaming pc, men kunne godt bruge lidt hjælp til hvordan i ville fordele farverne på GPU, kølere og motherboard indtil videre har jeg købt et gamemax M-908 kabinet og 6 RGB blæsere.
    Jeg kunne godt være frisk på måske at skifte farve på kabinettet med noget plastidip. Jeg har sort Mus, Tastatur og Headset
    , men en hvid XXL mussemåtte. Det ville være rigtig fedt hvis i ville komme med jeres meninger og måske links/liste på pcpartpicker


    På forhånd tak Sebastian

  • Farver afspejles jo ofte i ens egne præferencer.


    Jeg er f.eks. en "RGB-fyr", men det er mine kollegaer så ikke. Derfor er denne sammensætning noget du selv må arbejde dig fremtil, IMO.
    Et lille forslag kunne være at tjekke andres computere - f.eks. via Instagram, hvor man drukner i billeder af fede computere.

  • Jeg tror jeg har en nogenlunde fornemmelse af hvad jeg vil, men jeg er også en RGB fyr og er gået all in med det på det her build det kan du nok også tydeligt se på mit kabinet :$

  • Hej Oniard,
    det lyder fedt, at du gå så meget op i farverne på dit gamingudstyr! :) Men i sidste ende betyder det så, så meget? Er det ikke vigtigere, at alt virker som det skal og er behageligt i brug og praktisk? Jeg har selv en bærbar gamer computer af fra april i år, og det eneste ekstra udstyr, jeg har til den, er en sort mus og et Oculus Rift headset, som også er sort. Farven sort passer til alt : )


    Hilsener,
    Michael.