Min telefon håber af mit trådløse netværk konstant

  • Hej allesammen håber nogen kan hjælpe mig her. Jeg har en Sony x compact telefon og om tp-link Ac20 Router. Problemet er min telefon håber af og på netværket konstant. Aner ikke hvad jeg skal gøre please please hjælp! !

  • Er der andre/mange enheder på netværket, og ser du lign. på dem enten regulært eller i ny og næ?


    Har du prøvet...


    ...at nulstille routeren.
    ...at skifte kanal på routeren, så at den snakker på et (eventuelt) mindre brugt båndfrekevens.
    ...at nulstille telefonen helt, koble på trådløst og først derefter hive backup tilbage, for at udelukke en softwarefejl på telefonen?

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg har masser af enheder på 5 styk sonos min mobil og min computer 2 styk chromecast. Men det er KUN min telefon der hopper af har skiftet kanal nulstillet Router Osv. Telefon har jeg genstartet og den slags ikke nulstillet.
    Den håber af netværket så søger den efter det og så lige pludselig er man på igen.

  • Gør telefonen det også på andre netværker? Arbejde, Venner/Familie eller et offentligt sted?

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Prøv og slet enheden fra router listen og slet netværket på telefonen

    | Asus ROG Strix Z370-E |
    | Intel I7 8700K @ 5.0 Ghz |
    | Corsair H150i Pro |
    | HyperX Fury 16GB 2400Mhz |
    | Asus ROG Strix GTX 1070ti |
    | Corsair RM850x |