Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

lørdag, 7. juli 2018, 17:11

Halløj i sommervarmen på Tweak 8)

Så sad man lige og opdaterede et spil og da jeg skulle starte spillet op frys Steam så, nå tænkte jeg det var lidt underligt for alt andet kørte jo fint nok, jeg kunne hverken lukke det ned eller tvinge det til at lukke ned så jeg lavede en genstart, og efter genstart tilbage i Windows (10) ser jeg at ikonerne til Steam, Origin osv er forsvundet tjekker enhedshåndtering og der er den væk, genstarter igen kigger i Bios, der er den heller ikke, jeg slukker bytter om på nogle stik osv, starter kigger bios bum den er der, men i Windows er den væk.
det undre mig at den kan findes i bios, men kun efter jeg har taget sata stikket ud og sat det til igen, men i windows er den væk.
jeg har prøvet andre sata porte og andre sata stik, med samme resultat.

er den bare gået død eller ?
nogen som har en idé eller skal jeg bare ud og finde en ny ?

2

lørdag, 7. juli 2018, 20:38

Er det en lidt ældre model? Kan være power cycling tricket virker for dig. :)

https://dfarq.homeip.net/fix-dead-ssd/

The Hoff - Mansens 80er Retro PC
| NZXT H700i| Gigabyte Aorus X370 Gaming 5 | Ryzen 1700 @4.0GHZ | 4x8GB Trident RGB 3200Mhz @2933 Mhz RGB | MSI 1080 Armor OC 8GB | Be Quiet Dark Power Pro 11 650W | 1x256GB, 1x512GB SSD | 6TB NAS Harddisk | Vandkøling fra EK, Hardwarelabs og Enermax |

3

lørdag, 7. juli 2018, 21:00

ja helt ny er den ikke, kan sq ikk huske hva den hedder..
prøver det lige engang :)

4

lørdag, 7. juli 2018, 22:14

desværre virkede ikke 8|

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.