Anbefal kabinet?

  • Som I sikkert ved er jeg egentlig færdig med mit gaming build, min Z370 Killer Panda (der mangler lige en update eller 2 før jeg mener vi er helt i mål, de endelige specs og bench, men i den process fik jeg en ide om at bygge et mere simpelt rå power build med gammel billig hardware, så jeg er begyndt nu at source dele til netop det...


    At bygge computere er min afhængighed :whistling: (når man hverken ryger, drikker vin, øl eller sodavand, så må man jo finde andre afhængigheder)


    1) Jeg har egentlig kun 1 udfordring, hvilket kabinet skal jeg bruge???
    2) Eller skal jeg overhovedet bruge et kabinet??
    3) Eller skal jeg bygge et kabinet, en slags test bench?



    Det hardware jeg allerede har samlet sammen er:


    [Blocked Image: https://imageshack.com/a/img921/5720/05J0t7.png]



    Prøv at slå de 3 model numre op hvis du er nysgerrig, de er ret epic hver for sig så forestil dig dem i kombination :clap:



    Hvis det hele skal være periode specifikt så taler vi kabinet fra årgangen 2010-1013, om det er i perfekt stand eller ligner noget der er løgn er lige meget

  • I er for langsomme Tweak ;)


    Et andet sted fik jeg en stribe anbefalinger og tænker jeg skal jagte et HAF 912 Advanced.
    Det er billigt, grimt, godt airflow og kan indeholde lige præcist det jeg har behov for ikke en dyt mere - perfekt

  • Jeg har en Xeon E5620 CPU liggende du kan få...


    Tak for tilbudet, men havde egentlig noget vildere i tankerne ;)


    Har lige købt en WD VelociRaptor 10.000RPM 1TB harddisk, noget Zalman kølepasta med pensel, 5x Gentle Typhoon AP-29 blæsere


    Har ikke helt besluttet mig for kabinet endnu da jeg ikke ved om jeg egentlig burde smide penge efter det for at holde stilen, må se hvad jeg kan støve op

  • Jeg endte med at finde et kabinet der kostede omkring 1/5 del af hvad jeg forventede at bruge, men er ca. 2x så stort som jeg behøves, så det er en sindsygt sweet deal jeg fik lavet der.


    Men her er det store spørgsmål så - vil I have en tråd om det nye system allerede, der er ikke så meget at se, men jeg kan tease det ;)
    eller skal vi hellere vente til der reelt er noget at se?

    Det bliver om noget nok endnu mere unikt end Killer Panda allerede er, men så kan jeg sammenligne to ret unikke systemer så det allerede set fra den vinkel kan sammenlignes, ikke kun benching metoden som er ens.