guide til nyt gamer headset?

  • Hej der ude. jeg sidder med tanken om at finde mig et andet gamer headset. bruger pt. logitech G35 og er udmærket tilfreds med det. men synes godt nok det spiller lavt, lige meget hvad jeg gør.


    Så vil høre her inde om nogle gode råd om et headset. synes det ret fedt det med man kan skifte mellem stereo og 7.1 på det logitech jeg har. ved ikke om man kan det med andre?


    Tak på forhånd :)

  • Der er rigtig mange gode bud derude, og i vidt forskellige prisklasser. Så hvor meget har du tænkt dig at ofre på det?
    Som udgangspunkt kan man sige, at de nogenlunde fornuftige headsets starter ved ca. 500,- hvorimod high-end ligger på ca. 1500,- og opefter.

  • Havde tænkt mig at finde et brugt. da det er en del billigere. og de fleste tit er forholdsvis nye der er tilsalg. så bare kom med nogle gode bud :) spiller spil som csgo, battlefield. witcher 3. final fantasy, assassins creed osv osv. så vil gerne have god lyd når det er :)

  • Tror det bliver et hyperx cloud II :)

    Intel i7 8700k
    Asus prime Z370-a
    EVGA 1080TI SC black
    Corsair vengeance RGB white 16gb 3600mhz
    Corsair H150i

    Corsair 6x LL120 blæser
    Corsair Crystal 460X RGB

    Corsair RM850X white
    Samsung 850 EVO 500 gb

    Windows 10 64bit
    Acer predator xb271hua

  • Tror i jeg får meget ud af at skifte mit g35 ud med et cloud II?

    Intel i7 8700k
    Asus prime Z370-a
    EVGA 1080TI SC black
    Corsair vengeance RGB white 16gb 3600mhz
    Corsair H150i

    Corsair 6x LL120 blæser
    Corsair Crystal 460X RGB

    Corsair RM850X white
    Samsung 850 EVO 500 gb

    Windows 10 64bit
    Acer predator xb271hua

  • Tror i jeg får meget ud af at skifte mit g35 ud med et cloud II?

    Ja, gik selv fra et G35 til Cloud II.


    Meget bedre og kraftigere lyd. Den generelle byggekvalitet virker til at være bedre og så slutter det mere tæt om hovedet/ørene og har en mere behagelig pasform.
    Men se om du ikke selv kan få det prøvet af først inden du evt. køber. Folk er jo meget forskellige.

  • Hvis med ledning, så er cloud 2 formentlig det bedste. Eventuelt Cloud alpha. Og som allerede nævnt, Cloud 2 er ret tit på tilbud.
    Selv har jeg Arctis 7, fordi jeg ville have trådløs. Det vil jeg ikke anbefale. Lyden er meget skuffende, og der var en periode, hvor det buggede ret meget. Ved at være noget tid siden dog, håber det er fikset igennem update.