hvordan installer jeg lydenhed til min pc?

  • jeg havde problemer med lyd og mikrofon. Jeg læste mig frem til, at man kunne fjerne lydenheden og genstarte pc'en. Da jeg gjorder det og trykkede på lydikonet ned i højre hjørne fandt den, den igen. Når jeg så trykker på den siger den "problemet blev ikke identificeret under fejlfinding" hvad gør jeg nu? er ikke det bedste til pc'er, men kan forstå en smule


    HÅBER JEG KAN FÅ HJÆLP OG DET BLIVER FIXED STRAKS fordi jeg spiller meget computerspil:D

  • Det krævet nok lidt mere information fra din side, før jeg liiiige kan hjælpe dig.


    Ved du hvad der sidder i maskinen af hardware? Er det en forbygget du har købt hos en butik, der muligvis har en oversigt over delene? (Specifikt bundkort / headset)


    Dukker der en lydenhed op med fejl, hvis du tager et kig i enhedshåndtering?
    https://www.computerhope.com/issues/ch000833.htm

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • altså det er en pc jeg har købt af en anden brugt, men var nulstillet da jeg fik den. Så ved ikke hvad der sidder i alt sådan noget og har heller ikke købt nogle dele til den endnu.


    Og med hardware er det windows 10, hvis det er det du er ude efter? :|