Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

søndag, 14. januar 2018, 11:19

Hej Alle, jeg har et irriterende problem. Fik for nyligt nyt Ryzen build, kørte fint i en uges tid med Win 7, men pludselig faldt alle spil i FPS. En 3D mark test viste at jeg lå på ca. 30% af hvad andre gjorde med mine specs. Prøvede alt, og endte med at reinstallere med Win10 denne gang. Har kørt fint i en uges tid, men er nu på nøjagtig samme problem. Jeg har løbende holdt øje med hvad der er installeret, og den eneste forskel fra i går, hvor alt var fint, er at der er kørt en Windows update. Er der nogen der har forslag til hvad der kan være galt ?

Specs :
AMD Ryzen 7 1700X

NVIDIA GeForce GTX 980 Ti

MSI Tomahawk B350

2

søndag, 14. januar 2018, 13:19

Tør man tænke i retning af det performance drop i forbindelse med Spectre og Meltdown

3

søndag, 14. januar 2018, 13:30

er det sådan det kommer til udtryk ?

4

søndag, 14. januar 2018, 20:42

Prøv at fjern den update, der er stadig nogle problemer med forskellige ting, her er et link til en af mine updates: Microsoft

R7 1800X Win 10
2 x 8 GB G.Skill 3200 MHz
MSI RX VEGA 64 8 GB Asus Rog Crosshair VI
512 GB Samsung 960 m.2 ssd + div. ssd og lager hdd

LG 4163b DVD + - r/rw og DVD ram
AOC AGON AG271QX Fractal R4
Razer Spex, G602 mus, osv
.

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.