Ny gaming pc (ikke samle selv)

  • Hej med jer


    Jeg er på udkig efter en stationær (eller bærbar hvis prisen er til at betale), som kan klare et spil som f.eks. Playerunknown's Battlegrounds på højeste grafik eller i hvert fald tæt på.


    Jeg har ingen erfaring med at samle computere selv, så det er en færdigbygget fætter jeg leder efter. Budgettet skal holdes under 10.000 dkk.
    Jeg har læst mig igennem en del forums, bl.a. her på Tweak, og jeg kan forstå at grafikkortet vægter højest. Noget med GeForce 1060 skulle være et godt budt på et kort der kan klare jobbet. Det skulle så også være den største udgift dog.


    Har I nogen erfaringer med færdigbyggede pc'er? Kan I ud for specs se hvad de kan præstere? OG kan det overhovedet lade sig gøre for under 10.000 dkk?


    Mvh
    Kasper

  • Hej Kasper


    Se her: Jeg har ikke selv handlet hos MM Vision men kender flere som har haft gode erfarringer med dem.


    De har færdig gaming PC'ere i alle prisklasser.



    https://www.mm-vision.dk/visiongaming/computer/vision-gaming


    Evt. giv dem et ring.

  • Det er nogle interessante emner må man sige. Jeg tror jeg er det man må kalde en casual gamer og jeg har svært ved at definere hvor på skalaen mit behov er. Jeg nævnte før PuBG som det spil jeg forestiller mig skal spilles mest, men jeg har ikke nogen idé om hvor meget det egentlig kræver af specs.
    Jeg tænker at det måske ville være overkill at købe en Ferrari, når man egentlig kun skal bruge den til at køre ned til bageren om søndagen ^^


    Den fra Topdata ligner et bæst, men vil I vurdere at f.eks. "First gaming computer" fra MM-Vision kunne opfylde behovet også?


    Mvh
    Kasper

  • den første pc fra mm vision, er ikke særligt fremtidssikret, og du kommer ikke til at spille med særlig meget eye candy hvor den fr tpdata klare opgaven mange år endnu, med flot grafik... det virker som et godt tilbud for stærke komponenter.