Søger ejere af Steelseries Sensei mus

  • Hejsa gutter
    Jeg søger lidt råd om hvad jeg egentlig stiller op med et irriterende problem, med min nye mus.
    Jeg har i rigtig mange år brugt Razer mus, som jeg har været rigtig glad for, men min trofaste Deathadder var/er begyndt og vise sin alder efter 5-6 års kontenuerlig brug hver dag.
    Jeg har læst ganske lidt op på hvad der rør sig i "museverdenen" idag, da jeg havde nogle specifikke krav til min nye mus.


    1. den skulle være kablet
    2. Din skulle være præcis og hurtig
    3. den skulle ikke have for mange knapper
    4. vigtigst den skulle være unihånd, da jeg bruger min mus i venstre selvom jeg egentlig er højrehåndet.


    Jeg læste en anmeldelse af bla. Sensei på en dansk side for ca. 1 måned siden og jeg vidste, at min lokale HW-pusher forhandler steelseries.


    Nu kommer jeg til problemet.


    Sensei har 2 knapper på begge sider, men de 2 på højre side vil jeg så gerne deaktivere, da jeg har en tendens til at trykke på en af dem, med min venstre lillefinger. Jeg har DL sidste udgave af steelseries software, men jeg syntes ikke rigtig, at jeg kan finde et sted hvor jeg kan gøre de 2 knapper ubrugelige, så¨de ikke er i vejen.


    Mit håb er, at andre måske har en løsning via software, som kan gøre det, som jeg egentlig gerne vil.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.


  • Takker for dit svar, men det var alligevel ikke det rigtige.
    Jeg har fundet ud af det, ved og sidde og lege lidt med softwaren, så nu skulle alt være iorden.


    Mvh
    Sam

    AMD 2600X Ryzen, MSI X470 gaming plus, 16GB G.Skill 24ooMhz DDR4 ram, Noctua NH-U12S, Sapphire RX Vega 56 Pulse ,Crucial MX100 512GB SSD(OS), Crucial MX500 2TB SSD,2 WD 1.5TB Black Caviar, 4TB WD Red HD, Thermaltake thoughpower DPS G 1050 wattPSU,Lian-LI PC-011 Dynamic white, Iiyama 27" IPS skærm. Logitech Z213 højtalersæt, Win 10 pro 64 bit.