Trådløst headset ? hvilket

  • Vil have mig et trådløst headset, med god komfort og god lyd.


    i prisklassen 1000kr-måske 1500kr

    __________________________________________
    AMD FX8350
    Corsair Vengeance 2x4GB DDR3
    MSI 990FXA-GD65
    MSI R9 390X 8GB
    3*27" Samsung syncmaster A350

  • Hvis dit hoved ikke, er stort, så er artic 7 nok det bedste "billig" trådløs headset du kan få.

    AMD Ryzen 5 5600X / MSI MPG-X570 Gaming Pro Carbon WIFI / Asus GTX 780 DirectCU II / ARCTIC Liquid Freezer II 240 / Sandisk Extreme Pro 480GB / Seagate 500GB 7200RPM / Phanteks Enthoo Luxe / EVGA Supernova G2 850W / SupremeFX / G.Skill RipjawsV DDR4-3200 C14 - 16GB

    Rettet 2 gange, sidst af jesper101996 ().

  • Nu er jeg ikke ekspert på lyd overhovedet, men jeg har Arctis 7 og er selv ret skuffet. Den har fået meget fine anmeldelser, også her fra tweak, men ofte vil man se, at normale brugere ikke er imponeret over lyden, og der må jeg give dem ret.


    Alt ved den er ret lækkert, komfort, udseende osv. men det er ærgerligt, at det er lyden, man går på kompromis med, når det nu er et lydprodukt. Et af dens salgspunkter er også DTS, som skulle hjælpe med surround, men slår man det til, så lyder det som om, at man har 2 dåser om ørene. Udover, at lyden bliver forfærdelig, så gjorde det mig slet ikke bedre til at høre, hvor lydende kom fra. Måske modsat endda.
    Jeg kiggede specielt efter den del i Tweaks anmeldelse, da jeg tænkte, at det ikke kun kunne være mig der følte det, men det ser det ud til, at det er, hvilket virkelig overraskede mig. Jeg har ikke læst om nogen, som har det headset, som faktisk enabler DTS.


    Jeg har også nogle problemer pt med den trådløse forbindelse, hvor jeg har kunne høre skratten. Jeg prøvede at tilslutte med kabel for at isolere fejlen, og med kabel virker det helt fint. Dog er der lige kommet en ny firmware, som jeg håber har fikset det. Ikke testet endnu.


    Det er min mening or erfaring.