Kære gæst, velkommen til Tweak.dk. Hvis dette er dit første besøg her, bør du læse Hjælp. Her forklares i detaljer hvordan denne side fungerer. For at benytte alle funktionerne på denne side, bør du overveje at lade dig registrere. Benyt venligst registreringsformularen for at registrere her eller læs yderligere information om registreringsprocessen. Hvis du allerede er registreret, så log på her.

1

torsdag, 7. september 2017, 16:38

Vil have mig et trådløst headset, med god komfort og god lyd.

i prisklassen 1000kr-måske 1500kr

MSI R9 390X 8GB
3*27" Samsung syncmaster A350

2

torsdag, 7. september 2017, 18:32

Har du tjekket stakken af headset review herinde?

jesper101996

If you can't make it good, at least make it look good

3

fredag, 8. september 2017, 06:53

Hvis dit hoved ikke, er stort, så er artic 7 nok det bedste "billig" trådløs headset du kan få.

Intel I5 4690k 3.9Ghz // Asus Maximus VII Hero Z97// Asus GTX 770 DirectCUII // Noctua NH-U12P SE2 // Sandisk Extreme Pro 480GB // Seagate 500GB 7200RPM // Phanteks Enthoo Luxe // EVGA Supernova G2 850w// SupremeFX // Patriot Viper 3 16GB CL9 1600Mhz

Dette indlæg er blevet redigeret 2 gange, senest redigeret af "jesper101996" (08.09.2017, 07:30)

4

fredag, 8. september 2017, 06:58

Hvis dit hoved ikke, er stort, så er artic 7 nok de bedste "billig" headset du kan få

Enig i forslaget

5

tirsdag, 12. september 2017, 19:40

Nu er jeg ikke ekspert på lyd overhovedet, men jeg har Arctis 7 og er selv ret skuffet. Den har fået meget fine anmeldelser, også her fra tweak, men ofte vil man se, at normale brugere ikke er imponeret over lyden, og der må jeg give dem ret.

Alt ved den er ret lækkert, komfort, udseende osv. men det er ærgerligt, at det er lyden, man går på kompromis med, når det nu er et lydprodukt. Et af dens salgspunkter er også DTS, som skulle hjælpe med surround, men slår man det til, så lyder det som om, at man har 2 dåser om ørene. Udover, at lyden bliver forfærdelig, så gjorde det mig slet ikke bedre til at høre, hvor lydende kom fra. Måske modsat endda.
Jeg kiggede specielt efter den del i Tweaks anmeldelse, da jeg tænkte, at det ikke kun kunne være mig der følte det, men det ser det ud til, at det er, hvilket virkelig overraskede mig. Jeg har ikke læst om nogen, som har det headset, som faktisk enabler DTS.

Jeg har også nogle problemer pt med den trådløse forbindelse, hvor jeg har kunne høre skratten. Jeg prøvede at tilslutte med kabel for at isolere fejlen, og med kabel virker det helt fint. Dog er der lige kommet en ny firmware, som jeg håber har fikset det. Ikke testet endnu.

Det er min mening or erfaring.

i7-4770 | Corsair Obsidian 550D
MSI Z87 G43 | Corsair CX500 m
Gigabyte GTx770 | Samsung EVO 840 128 GB
Corsair 4*2 gb Vengeance Pro | WD Green 1 TB
Corsair Hydro H60

Nyeste Videoer og Trailers

Partner sider
Indsend nyhed
Har du fundet en fed nyhed så indsend den så alle andre på Tweak.dk kan få glæde af den.