Køb af skærm

  • Hej, jeg vil gerne have en større skærm en min samsung 2450h. Den nuværende har response på 2ms, kontrast 1000:1...


    Jeg har nu set philips-32-led-323e7 https://www.komplett.dk/produc…ilips-32-led-323e7qdab00# ...


    Det som frister mig er at skærmen har IPS-panel, jeg bruger mest skærmen til internet/kontorbrug samt strategi-spil. Bruger ikke min tid på spil med hurtig grafik eller lignende. Men spørgsmålet er bare om jeg i forhold til mit behov vil opleve en ned eller opgradering...selvfølgelig lidt nervøs for det første..jeg gider ikke have et billede som lagger når jeg scroller rundt i et spil... :wacko:

  • Den oplæsning kræver så også bare en større GPU - Det bliver hurtigt en dyr investering at opgive 1080P :D

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Jeg køre da pt. uden dedikeret grafikkort på en Asus PG279Q skærm Jeg kan da sagtens lave kontor arbejde/ youtube og spille WoW Legion i 1440P på en i7 6700K processor.


    OP: Vil klart også anbefale en "IPS" panel type med det du bruger tiden på. fra en skærmstørrelse på 27" og opad. vil jeg som min. vælge 1440P i opløsning.

  • Så er du efter min mening meget tålmodig overfor ringe grafik og ydelse, da iGPU'en i en 6700K godt nok ikke er til meget. 8|

    Cyberduck
    | Lian Li PC-O11DXL | ASRock PG Velocita B550 | Ryzen 5600X | 4x8GB TridentZ Royal RGB @3600 Mhz | RTX 3080 | Seasonic Platinum 750W | 4T NVME, 1TB NVME | 6TB WD RED HDD | Vandkøling fra EK |

  • Siger bare det kan lade sig gøre med så lidt til en 1440P skærm. Han skriver jo det mest er til kontor behov samt nogle strategi-spil. Jeg går udfra at manden selv har et dedikeret grafikkort i sin maskine og derfor må slår min igpu med længder, næsten uanset alder.

  • Jeg kører pt. med et 32" Philips TV som skærm. Den er FullHd og TN panel.
    Men i PUBG er det ofte svært at skelne fjender fra bagrunden.


    Jeg lånte så en Dell U2412M (IPS) med hjem fra arbejde, og jeg ved ikke om det bare er indbild, men jeg syntes ihvertfald det gik meget bedre med at spotte fjender på den.


    Så jeg lurer lidt på denne skærm
    http://www.edbpriser.dk/skaerm…qp2-sort-id-14641393.aspx


    32"
    IPS
    2560x1440
    4ms


    til lige knap 2500